• Leofl

Kan en sextingkompis vara ett alternativ?

När det är obalans i sexdrivet och man inte vill vara fysiskt otrogen. Att som man kunna ha en kvinnlig chattkompis som också saknar att prata och fundera över sina tankar och önskemål med avseende på sexlivet. Kanske till och med berätta om sina fantasier. Jag har en fantasi om att skriva sexnoveller tillsammans.

Jag betackar mig för moralisternas kommentarer utan hoppas på gensvar från dig som har liknande tankar och förhoppningsvis egna erfarenheter.

• Svar på tråden Kan en sextingkompis vara ett alternativ?
  • Anonym (Anonymous)
    KimLinnefeldt skrev 2025-11-25 17:58:40 följande:
    Hur vet du att det finns så många fejkade kvinnliga profiler? Eller är det bara något du tror?

Och runktomtar, vad är det? Är det män som onanerar? Är det sämre än kvinnor som onanerar?
    Jo men det vet ju alla (puritaner) att män som onanerar, företrädesvis själva är - incels, runktomtar, tragiska troll mm, och har egentligen ingen talan och ska således inte befatta sig med att ens skriva i trådar här på FL.

PS. Glöm inte nedåt-tummar på detta. DS
  • Anonym (Sexting)
    Anonym (Anonymous) skrev 2025-11-25 18:18:23 följande:
    Jo men det vet ju alla (puritaner) att män som onanerar, företrädesvis själva är - incels, runktomtar, tragiska troll mm, och har egentligen ingen talan och ska således inte befatta sig med att ens skriva i trådar här på FL.

Tips - logga in och kolla könsfördelning och nivån på inläggen.
    Mitt tips är att ingen, säger INGEN får något vettigt ut av den chatten.
  • Anonym (Anonymous)
    Anonym (Sexting) skrev 2025-11-25 19:34:22 följande:
    Möjligt att det är så, jag har aldrig varit där men det tycks ändå vara den allmänna hållningen gentemot män som skriver något som inte går i linje med ens uppfattning i diverse frågor. Det går alltid att avfärda dessa som mindre vetande eller incels.
  • KimLinnefeldt

Jag tror eventuellt att jag förstår vad du menar. Men ett tips för framtiden: Ironier funkar väldigt dåligt i korta meddelanden på nätet. Man blir lättare förstådd om man skriver exakt det man menar.

• Anonym (Kaj Lingus)
    Anonym (Sexting) skrev 2025-11-25 19:34:22 följande:
    Jag har fått ut mycket sköna fantasier och rollspel som lett till nya insikter om min sexualitet och många orgasmer.

Bland annat har jag upptäckt att jag som man ofta får ut mycket av att sexta med en annan man om en heterosexuell situation. Till exempel att vi gemensamt tillfredsställer hans eller min fru.
  • Anonym (m)
    Anonym (Sexting) skrev 2025-11-25 16:48:33 följande:

Tyvärr är även Din chat mest befolkad av runktomtar och fejkade kvinnliga profiler.

Det gör väl inget, det är ju inte fysiskt sex och då är det ok om man för någon bakom ljuset, enligt TS.
  • Anonym (Jag)

Oj, här har vi någon som bara älskar sin offerkofta! Så himla attraktivt 👌
  • Anonym (Bing Knotte)

Jag chattar med otroligt många kvinnor i alla åldrar. Det är väldigt lätt som man att få göra det. Man behöver vara vara lyssnande, inkännande och bra på att stava... Och då blir man rätt ensam kvar som man. Ett litet tips till andra karlar. 

• Anonym (Jag flödar som orden)
    Anonym (Bing Knotte) skrev 2025-11-27 21:01:18 följande:

Jag chattar med otroligt många kvinnor i alla åldrar. Det är väldigt lätt som man att få göra det. Man behöver vara vara lyssnande, inkännande och bra på att stava... Och då blir man rätt ensam kvar som man. Ett litet tips till andra karlar. 

HAHA! Mycket sant. Min älskare vann stort på sin språkhantering.
  • Anonym (Sexting)
    Anonym (Jag flödar som orden) skrev 2025-11-27 21:37:57 följande:
    HAHA! Mycket sant. Min älskare vann stort på sin språkhantering.
    Träffade min särbo på HP och en del av mitt intresse väcktes av att hon verkade välmöblerad i huvudet, kunde uttrycka sig - och stava, haha
    Tror känslan var ömsesidig.
    Hon är lite ämnesnörd inom sin utbildning, jag kan inte allt om någonting men jag kan lite om allt.  Vi kompletterar varandra.
  • Anonym (Anonymous)
    Anonym (Jag) skrev 2025-11-26 11:25:29 följande:
    Oj, här har vi någon som bara älskar sin offerkofta! Så himla attraktivt 👌
    Se där, ytterligare ett talande exempel - duktigt! ✌️
  • Anonym (Inte ok alls)

Nu vill jag inte hävda att det är otrohet. Men det är inte ok alls. Det är åt otrohetshållet, "otrohet light" och det leder ofta till riktig otrohet.

• Erik Hantverkare
    Anonym (Anonymous) skrev 2025-11-25 19:47:12 följande:
    Möjligt att det är så, jag har aldrig varit där men det tycks ändå vara den allmänna hållningen gentemot män som skriver något som inte går i linje med ens uppfattning i diverse frågor. Det går alltid att avfärda dessa som mindre vetande eller incels.
    Det är rolig och harmlöst att snacka lite sex med någon annan och kan absolut hjälpa om det känns segt hemma. Gör det
  • Anonym (Kaj Lingus)
    Anonym (Inte ok alls) skrev 2025-11-28 12:43:53 följande:

Nu vill jag inte hävda att det är otrohet. Men det är inte ok alls. Det är åt otrohetshållet, "otrohet light" och det leder ofta till riktig otrohet.

Hur ofta? Källa på det?
  • Erik Hantverkare
    Anonym (Kaj Lingus) skrev 2025-12-10 16:13:58 följande:
    Hur ofta? Källa på det?
    Hahaha
  • Anonym (Milf H Unter)

Jag har en sådan kompis.
    Vi har känt varandra i 35 legat flera ggr i unga dagar, vi kan prata om allt.

Men vi är hårda vi gör inget när vi har partners, vi kan tom sova tillsammans om det skulle vara så även om båda skulle bli kåta.

Om det skulle hända att jag fär känna på hennes pussyjuice så skulle det stanna där.

Svar på tråden Kan en sextingkompis vara ett alternativ?