• Anonym (Turtle)

Äldre kvinna

Hur ser ni yngre män på oss äldre kvinnor? Jag fyller snart 60 år.
    Ser ni oss som könlösa varelser eller kan ni fortfarande känna känslor som 'henne skulle jag vilja ligga med".

• Svar på tråden Äldre kvinna
  • Axxxe

Hej, nej det är fint med en kvinna i 60 års åldern. idag Är många äldre kvinnor riktigt fina! 

• Anonym (Vc)
    Axxxe skrev 2025-12-30 16:14:40 följande:

Hej, nej det är fint med en kvinna i 60 års åldern. idag Är många äldre kvinnor riktigt fina! 

Något så vannsinnigt sexiga kan de vara!
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Vc) skrev 2025-12-30 16:21:26 följande:
    Något så vannsinnigt sexiga kan de vara!
    Just så !  Även flera utav 70+ också, nån har en erotisk och sensuell utstråling utav en annan värld. Man kan ju bli alldeles galen   {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Vc)
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-12-30 16:43:19 följande:
    Just så !  Även flera utav 70+ också, nån har en erotisk och sensuell utstråling utav en annan värld. Man kan ju bli alldeles galen   {#emotions_dlg.djavulsk}
    En betydligt äldre kvinna som ömt smeker ens kropp och djupt tittar i ens ögon på dansgolvet och vid barstolen är ljuvligt. 
  • Anonym (Turtle)

Lovande hörni ;)

• Anonym (Axxxe)

Vad tycker du själv som 60 åring om en 40 åring? idag tror jag många inte bryr sig alltför mycket om sånt. Attraktion kan finnas ändå. 

• Sharpshooter
    Goatjejen skrev 2025-12-30 18:32:29 följande:

I den här tråden blev man ju plötsligt för ung... FlörtGlad

Haha, det var ju illa!!
    :;:;
  • Goatjejen
    Sharpshooter skrev 2025-12-30 18:54:45 följande:
    Haha, det var ju illa!!
    :;:;
    Jag kan leva med det..Flört
  • Anonym (Sloburn)

Hade gärna träffat någon kvinna runt 60-65. Alltid haft dragning till äldre. Är själv 50+

• Dan66

Jag är ju ?äldre? själv nu men har all föredragit kvinnor som är äldre än jag. När jag var yngre fick gärna åldersskillnaden vara stor och jag föredrar fortfarande att kvinnan är några år äldre, gärna 60++,

• ErikGbg82

Turtle och Goatjejen! 

Är själv 43, ser verkligen äldre kvinnor som sexuella! Det jag gillar mest är att de flesta äldre vet vad de vill och oftast inte skäms för att be om det. 

Kramar!

• zedde

Jag hade gärna hittat mig nån äldre för umgänge även annat än sex oxå. Innan man själv blir för gammal för nån äldre:) är 49 nu. 

• Mik900

Med snart 60 och man tycker jag det är sexigt med dom kvinnor som börjar närma sig 70 strecket pga deras erfarenhet av livet....

Svar på tråden Äldre kvinna