Äldre kvinna
Hur ser ni yngre män på oss äldre kvinnor? Jag fyller snart 60 år.
Ser ni oss som könlösa varelser eller kan ni fortfarande känna känslor som 'henne skulle jag vilja ligga med".
Hur ser ni yngre män på oss äldre kvinnor? Jag fyller snart 60 år.
Ser ni oss som könlösa varelser eller kan ni fortfarande känna känslor som 'henne skulle jag vilja ligga med".
Hej, nej det är fint med en kvinna i 60 års åldern. idag Är många äldre kvinnor riktigt fina!
Hej, nej det är fint med en kvinna i 60 års åldern. idag Är många äldre kvinnor riktigt fina!

Lovande hörni ;)
Vad tycker du själv som 60 åring om en 40 åring? idag tror jag många inte bryr sig alltför mycket om sånt. Attraktion kan finnas ändå.
I den här tråden blev man ju plötsligt för ung... 

I den här tråden blev man ju plötsligt för ung... 

Hade gärna träffat någon kvinna runt 60-65. Alltid haft dragning till äldre. Är själv 50+
Jag är ju ?äldre? själv nu men har all föredragit kvinnor som är äldre än jag. När jag var yngre fick gärna åldersskillnaden vara stor och jag föredrar fortfarande att kvinnan är några år äldre, gärna 60++,
Turtle och Goatjejen!
Är själv 43, ser verkligen äldre kvinnor som sexuella! Det jag gillar mest är att de flesta äldre vet vad de vill och oftast inte skäms för att be om det.
Kramar!
Jag hade gärna hittat mig nån äldre för umgänge även annat än sex oxå. Innan man själv blir för gammal för nån äldre:) är 49 nu.
Med snart 60 och man tycker jag det är sexigt med dom kvinnor som börjar närma sig 70 strecket pga deras erfarenhet av livet....