• Anonym (Turtle)

Äldre kvinna

Hur ser ni yngre män på oss äldre kvinnor? Jag fyller snart 60 år.
    Ser ni oss som könlösa varelser eller kan ni fortfarande känna känslor som 'henne skulle jag vilja ligga med".

• Svar på tråden Äldre kvinna
  • Anonym (Turtle)
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-11-25 14:55:28 följande:
    Håller så absolut med på det.   Någla av er "har det" ju till långt upp i 70-åren.     Ni som tar hand om er, är helt fantastiska. Jag har haft många genem åren, både i Sverige och Norge. Den äldsta var 68 år (jag33), jag trodde hon var 55-ish.  
    Wow det var inte illa 
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Turtle) skrev 2025-11-25 15:17:46 följande:
    Wow det var inte illa 
    Nej, du har nog många spännande upplevelsar och äventyr framför dig med (mkt?)yngre män om du bara vill  Drömmer  
  • Miss Sunny
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-11-25 16:13:10 följande:
    Nej, du har nog många spännande upplevelsar och äventyr framför dig med (mkt?)yngre män om du bara vill  Drömmer  
    Det kan jag 100 % intyga på   ;)

Kv 66
  • Anonym (Om man ändå var yngre)

Älskar att vara med äldre kvinnor. Dock är man själv 50 nu. så nu är det uppåt 70 som gäller ;)

• Anonym (55)

Kvinnor i 60-årsåldern kan ju vara otroligt attraktiva och sexiga.
    Ligger inte så långt ifrån i ålder men skulle verkligen inte säga nej om jag fick chansen, speciellt inte om hon är välbevarad och charmig (som jag själv) ;)

• Anonym (Vc)

Jag älskar äldre kvinnor 60-80 år. Själv är jag 41 och ser ganska bra ut och kan föra mig bland folk. Utifrån min erfarenhet när jag försöker ragga på en fräsch 60+ kvinna nappar 2/10, 6/10 väljer bort en pga man är för ung och 2/10 för att jag inte är deras typ eller inte snygg nog för dom.

• Sharpshooter
    Anonym (Turtle) skrev 2025-11-25 11:08:59 följande:

Det låter ju hoppfullt ändå.
    Får ofta höra att jag ser ut att vara 45 ish så har nog hållt mig någorlunda välbevarad. Sen är jag bara 156 cm o väger 53 kg så det gör kanske att man uppfattas som yngre.

Inte utan att man blir nyfiken.........;)
  • Finländsk

Jag har inget intresse av det fetischiserande av äldre kvinnors attraktion till unga män, som jag upplever att många unga mäns uppsökande av (mycket) äldre kvinnor ofta handlar om. Men visst kan jag känna attraktion till äldre kvinnor. Ganska sällan 60+, då jag själv är 30+. Men personligheten väger tungt även i sexuell attraktion, oberoende ålder. En jämnårig kvinna med oattraktiv personlighet är helt ointressant för mig, hur snygg hon än är. Likaså kan en snygg äldre kvinna fånga min uppmärksamhet med en attraktiv personlighet.

• Sportlunch

Jag är 32 och har varit väldigt kåt på en 54årig kvinna Under en period.

Ser inte på henne på något annat sätt än just en kvinna.

Däremot så ser nog hon mig som en pojkvasker.

• Anonym (Jupp)

Som 15 åring blev jag av med oskulden till en 65 årig granne. Vi hade flera trevliga möten. Sedan genom åren så har jag träffat flera äldre kvinnor. Numera så träffar jag ibland en kvinna på 82 och jag är 40 

• Anonym (Vc)
    Anonym (Jupp) skrev 2025-11-27 00:01:32 följande:

Som 15 åring blev jag av med oskulden till en 65 årig granne. Vi hade flera trevliga möten. Sedan genom åren så har jag träffat flera äldre kvinnor. Numera så träffar jag ibland en kvinna på 82 och jag är 40 

Hett! Hur träffade ni 82-åringen? 
Svar på tråden Äldre kvinna