Brukar du tänka på någon annan?
Brukar du tänka på någon annan när du har sex med din partner? Exempelvis någon tidigare sexpartner, någon i din bekantskapskrets eller kanske rent av en kändis?
Brukar du tänka på någon annan när du har sex med din partner? Exempelvis någon tidigare sexpartner, någon i din bekantskapskrets eller kanske rent av en kändis?
Ja, ofta. Kan vara min svägerska, en vuxen bonusdotter eller någon ur en porrfilm. Men just nu oftast på att min fru har sex med annan man, och att jag är med. Vissa biinslag.
Ibland fantiserar jag i min frus öra, men inte om någon vi känner.
Det där gör sexet mer spännande och knuffar mig in i orgasmen.
Vi lyssnar oftast på någon sexnovell, så då tänker vi väl båda två på andra, men fantasipersoner.
Nej. Jag sexfantiserar, men aldrig om riktiga personer, om jag inte är nykär. Sen är "jag" aldrig med i sexfantasierna heller, det är mer som en historia eller film jag spelar upp i huvudet.
Inte någon annan men jag tänker ofta på hur jag ser ut från hans synvinkel. Jag föreställer mig det och kanske rättar till, svankar, drar in magen osv.
Ibland, när jag gör det så tänker jag på min fru med en annan eller andra män. Oftast att hon blir uppraggad på konferens typ, då brukar det inte ta så lång tid...
Ibland, när jag gör det så tänker jag på min fru med en annan eller andra män. Oftast att hon blir uppraggad på konferens typ, då brukar det inte ta så lång tid...
Så långt kan vi konstatera att:
53% av de kvinnliga respondenterna tänkar ibland eller ofta på någon annan när dom har sex med sin partner. Av de manliga repondenterna så tänker 34% på någon annan (ibland eller ofta).
Så långt kan vi konstatera att:
53% av de kvinnliga respondenterna tänkar ibland eller ofta på någon annan när dom har sex med sin partner. Av de manliga repondenterna så tänker 34% på någon annan (ibland eller ofta).
Förlåt, bortse från det förra inlägget. Jag var korkad. Önskar att man kunde ta bort inlägg :)
Jag har börjat fantisera om min chef, som är snygg och dessutom ensamstående.
Fantiserar inte under vårt sex men drömmer sexdrömmar om honom.