Anonym (Irriterad till max) skrev 2025-11-26 15:17:41 följande:
Kasta väskan på någons bord?!
Svärmor kommer alltid in i vårt hus och kastar sin stora, tunga och smutsiga handväska med metallfötter som den står på endera på vår köksbänk eller på vårt köksbord i trä. Det spelar ingen roll hur många gånger min man än säger till eller lyfter bort väskan så gör hon samma sak nästa gång. Hon är inte dement utan har alltid gjort så här. Seriöst? Vad har hon för fel?
Varför tror man att någon vill ha ens smutsiga väska på sitt köksbord eller köksbänk? Dessutom repar ju metallfötterna trä så den förstör våra möbler. Hur kan man vara så oförsiktig med någons saker? Jag blir tokig på det här!
Hon visar att nu jävlar, nu är hon här Och då är det hon som bestämmer. Hennes väska ska stå på bordet.
gå fram till henne i hallen och ta emot jackan och väskan. visa lite gästfrihet. häng upp dem någonstans.
dokumentera slitaget på möbler. Jag vet hur du menar, hade precis en här med björnklor och klirrande armband på extremt rivande händer. hon repade en dörr med verktygslådan, hade sönder en lampknapp, och drog en solkig disktrasa över hällen och bänken. luktar peck i köket nu! Orkar inte.
var försiktiga med andras saker! min syster är också så där hårdhänt. Dammsuger med hårt och aggressivt, med platta sidan Av munstycket, mot golvet så det blir skrapat. rycker ut sladden från andra sidan rummet och kör pedalen i botten så att sladden piskar hela rummet innan den äntlgen är inne. knuffar hårt ivägen den sin plats.
stress!!!