Flytta ihop med nya?
När du hade skilt dig, flyttade du ihop med en ny partner då?
Hur gamla var barnen?
Hur länge väntade ni med att flytta ihop?
Hur gick det, hur påverkades relationen till ditt/dina barn?
Hur gamla var barnen?
Hur gamla var barnen?
Inga barn
Tog fem år innan jag flytta ihop med någon igen. Idag är vi gifta sedan många år
Det tog 4 år inan jag överhuvudtaget träffade någon ny och han flyttade in efter 1 månad... tyvärr var jag tvungen att kasta ut honom efter 3 år
Det tog 4 år inan jag överhuvudtaget träffade någon ny och han flyttade in efter 1 månad... tyvärr var jag tvungen att kasta ut honom efter 3 år
Träffade en man med barn, det tog 1 år innan barnet involverades och 2 år innan vi flyttade ihop.
Träffade en man med barn, det tog 1 år innan barnet involverades och 2 år innan vi flyttade ihop.
Jag separerade/skilde mig våren 2012, snart 14 år sen dess. Jag har inte flyttat ihop med någon efter skilsmässan. Kanske gör jag det i framtiden men det lär inte påverka barnen som numera är vuxna.
Jag skilde mig för sex år sedan, och efter tre år träffade jag en man. Våra barn var då 15-21 år. Vi har inte flyttat ihop, och jag tror inte heller att vi kommer att göra det de närmaste åren.
Barnen är så stora att de bara har träffat ett par gånger, men vi vuxna träffar ju varandras barn och övrig släkt en hel del.
Vi separerade 2019, inledde en seriös relation jan 2022, flyttade ihop dec 2024.
Hans barn var då 15 och 11, mitt barn var 17.
Separerade påsken 2014 och träffade på nätet en ny under sommaren. Vi träffades irl i september. Jag ville känna att vi var stabila som par innan hon fick träffa min son vilket skedde i april 2015. Han var 9 då.
Vi bor fortfarande inte ihop utan är särbo med 1.5 timme i bil emellan.
Mina barn älskar henne som bonus-morsa, det kunde inte funka bättre och nu har hon också blivit bonus-mormor.
Inga planer på att flytta ihop än så länge - vi har ju haft en vinnande koncept i 11 år, hahaha