Min pojkvän vill att jag tar på mig en strap-on, vet inte hur jag ska hantera det.
Jag har en seriös relation sedan ett halvår tillbaka. Sexet har varit jättebra, och jag har alltid sett mig som öppen när det gäller att prova på nya saker, framför allt att inget är för tabu att prata om. Men, senaste sexpratet vi hade, så dök ett önskemål upp. Han vill att jag ska på mig en strap-on. Just då tog jag det med ro, och tänkte jaha, bra ändå att han vågar prata om sina sex-fantasier. Men jag kan inte se mig själv med en sådan, och det som förväntas av mig.
Jag har stressat upp mig över det, och känner att jag tagit mig vatten över huvudet. Det känns inte alls bra och som att det påverkar vårt nuvarande sexliv negativt. Vi har inte haft sex efter det samtalet.
Jag förstår givetvis att vi behöver prata mer om det här, men tänker att jag kanske kan få ett och annat råd här kring detta? Kanske någon mer kvinna som har fått liknande önskemål av sin partner, och inte varit heltänd på idén, men lyckats lösa det på något sätt..?
Jag läste en tråd som handlade om kiss-sex (eller vad det nu kallas) och tyckte att det var många vettiga inlägg där. Hoppas på något liknande i denna tråd.
Om någon man som läser detta lever i en par-relation med en kvinna och har fantasier kring att kvinnnan ska ta på sig en strap-on, förklara gärna hur tankarna går kring detta. Jag frågade min partner om han hade några önskemål om att ha sex med en man, några som helst homosexuella fantasier, men han svarar nej på detta. Och givetvis behöver man inte vara homo eller bi för att uppskatta en analplugg när man är man, jag förstår det. Men jag var ändå nyfiken på hur han tänkte/kände.