• Celine J

Min pojkvän vill att jag tar på mig en strap-on, vet inte hur jag ska hantera det.

Jag har en seriös relation sedan ett halvår tillbaka. Sexet har varit jättebra, och jag har alltid sett mig som öppen när det gäller att prova på nya saker, framför allt att inget är för tabu att prata om. Men, senaste sexpratet vi hade, så dök ett önskemål upp. Han vill att jag ska på mig en strap-on. Just då tog jag det med ro, och tänkte jaha, bra ändå att han vågar prata om sina sex-fantasier. Men jag kan inte se mig själv med en sådan, och det som förväntas av mig. 

Jag har stressat upp mig över det, och känner att jag tagit mig vatten över huvudet. Det känns inte alls bra och som att det påverkar vårt nuvarande sexliv negativt. Vi har inte haft sex efter det samtalet. 

Jag förstår givetvis att vi behöver prata mer om det här, men tänker att jag kanske kan få ett och annat råd här kring detta? Kanske någon mer kvinna som har fått liknande önskemål av sin partner, och inte varit heltänd på idén, men lyckats lösa det på något sätt..?

Jag läste en tråd som handlade om kiss-sex (eller vad det nu kallas) och tyckte att det var många vettiga inlägg där. Hoppas på något liknande i denna tråd. 

Om någon man som läser detta lever i en par-relation med en kvinna och har fantasier kring att kvinnnan ska ta på sig en strap-on, förklara gärna hur tankarna går kring detta. Jag frågade min partner om han hade några önskemål om att ha sex med en man, några som helst homosexuella fantasier, men han svarar nej på detta. Och givetvis behöver man inte vara homo eller bi för att uppskatta en analplugg när man är man, jag förstår det. Men jag var ändå nyfiken på hur han tänkte/kände.

• Svar på tråden Min pojkvän vill att jag tar på mig en strap-on, vet inte hur jag ska hantera det.
  • Anonym (?)
    Anonym (Nee) skrev 2025-12-04 18:03:49 följande:

Jag har provat att ta en kille där bak med strapon. Det är lite krångligt och luktar för mycket skit. Jätte avtändande med dessa dofter som hela tiden kommer ut. Fattar inte hur män klarar av att ta någon analt usch!

Ändå klarar både män och kvinnor att byta blöjor och plocka upp hundbajs😁
    Fattar inte hur de klarar av det? För att inte tala om hur de klarar av att skita, tvätta och torka sig själva😂
  • Anonym (Mår illa av porrskadade kräkgubbar)
    Anonym (?) skrev 2025-12-06 20:28:49 följande:
    Fattar inte hur de klarar av det? För att inte tala om hur de klarar av att skita, tvätta och torka sig själva😂
    Kanske för att de allra flesta, normalfuntade personer inte vill likna en sexuell intim akt med äckliga måsten och nödvändiga ont som att torka bajs och byta blöjor. 

Att överhuvudtaget hålla på med avloppssex är spyframkallande och inget en normal heterosexuell man ens går i tankarna på att göra. Extremt äckligt och avtändande. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Mår illa av porrskadade kräkgubbar) skrev 2025-12-06 20:36:56 följande:
    Kanske för att de allra flesta, normalfuntade personer inte vill likna en sexuell intim akt med äckliga måsten och nödvändiga ont som att torka bajs och byta blöjor. 

Att överhuvudtaget hålla på med avloppssex är spyframkallande och inget en normal heterosexuell man ens går i tankarna på att göra. Extremt äckligt och avtändande. 
    Då kanske det är lite överdrivet att skriva att man undrar hur folk klarar av något som inte är ens en hundradel så illaluktande som att ta hand om avföring?

Alla gör självklart som de vill gällande sex. Därför blir det väldigt dumt att gå in och sätta sig till doms över något en trådstartare vill diskutera. 

Till alla er som bara vill skriva en massa hat gällande en viss typ av sex kan väl starta en egen tråd där ni tillsammans kan dela er avsky?

Tacka vet jag moderatorerna som gjort sitt jobb i denna tråd bra!
  • Anonym (l)
    Anonym (?) skrev 2025-12-06 21:03:54 följande:
    Då kanske det är lite överdrivet att skriva att man undrar hur folk klarar av något som inte är ens en hundradel så illaluktande som att ta hand om avföring?

Alla gör självklart som de vill gällande sex. Därför blir det väldigt dumt att gå in och sätta sig till doms över något en trådstartare vill diskutera. 

Till alla er som bara vill skriva en massa hat gällande en viss typ av sex kan väl starta en egen tråd där ni tillsammans kan dela er avsky?

Håller med
    Anonym (?) skrev 2025-12-06 21:03:54 följande:

Eller så kan perversa krakar söka sig till ett annat nätforum, typ en porrsida. Familjeliv är en städad plats för städade människor och inte pervogubbar.
  • Anonym (?)
    Anonym (Mår illa av porrskadade kräkgubbar) skrev 2025-12-06 21:09:13 följande:
    Eller så kan perversa krakar söka sig till ett annat nätforum, typ en porrsida. Familjeliv är en städad plats för städade människor och inte pervogubbar.
    Varför ska man behöva stötta porr bara för att man vill diskutera sex då och då?
    Sexutövare och porrkonsument har inga likhetstecken.

Du bedömer varken vad "städat" innebär eller vad familjeliv har för underforum eller vad det ska vara för plats!
    Hade jag ägt forumet hade du blivit avstängd för att hitta på egna regler och för försök att jaga bort andra forumanvändare.

Personligen så är jag trött på att bli anklagad för att vara man bara för att jag inte stämmer in i den hatiska mans och sexhatarkören. Det tror jag att andra kvinnor också är. Inklusive trådstartaren som fått sin tråd förstörd av ett flertal.
    Likaså att höra att man är pervers och sjuk för att man ibland vill diskutera sex. Är det någon som sabbar forumet så är det elaka människor som trycker ner andra människor, inte människor som vill diskutera olika ämnen inklusive sex.

De porrskadade män du talar om som trakasserar kvinnor är väldigt få och gör inte större negativt avtryck här än du och dina gelikar.
    När det några få gånger går över i trakasserier så får man fråga sig om det möjligtvis kan vara så att man själv gjort något för att förtjäna det?
    Jag har aldrig blivit trakasserad av någon man här. Inte någon kvinna heller, bara anklagelser om att jag är man "för kvinnor har inte sex eller onanerar, det är bara incels? som gör det"🥱🥱
    Kanske beror på att jag väljer att inte trycka ner folk och kalla dem allt dumt jag kan komma på? 🤷🏼?♀️
  • Anonym (?)
    Varför ska man behöva stötta porr bara för att man vill diskutera sex då och då?

Du bedömer varken vad "städat" innebär eller vad familjeliv har för underforum eller vad det ska vara för plats!
    Hade jag ägt forumet hade du blivit avstängd för att hitta på egna regler och för försök att jaga bort andra forumanvändare.

Personligen så är jag trött på att bli anklagad för att vara man bara för att jag inte stämmer in i den hatiska mans och sexhatarkören. Det tror jag att andra kvinnor också är. Inklusive trådstartaren som fått sin tråd förstörd av ett flertal.
    Likaså att höra att man är pervers och sjuk för att man ibland vill diskutera sex. Är det någon som sabbar forumet så är det elaka människor som trycker ner andra människor, inte människor som vill diskutera olika ämnen inklusive sex.

De porrskadade män du talar om som trakasserar kvinnor är väldigt få och gör inte större negativt avtryck här än du och dina gelikar.
    När det några få gånger går över i trakasserier så får man fråga sig om det möjligtvis kan vara så att man själv gjort något för att förtjäna det?
    Jag har aldrig blivit trakasserad av någon man här. Inte någon kvinna heller, bara anklagelser om att jag är man "för kvinnor har inte sex eller onanerar, det är bara incels? som gör det"🥱🥱
    Kanske beror på att jag väljer att inte trycka ner folk och kalla dem allt dumt jag kan komma på? 🤷🏼?♀️
  • Anonym (?)

Ber om ursäkt för dubbelpost

Anonym (?) skrev 2025-12-07 01:07:39 följande:

Att diskutera sex är en sak, att låtsas vara kvinna bara för att man vill försöka normalisera smutsbeteende är nåt annat.

Jag vet vad städat innebär och här syns inget sådant alls. Bryr mig inte om vad du hade gjort.

Finns inga mans eller sexhatare här heller, bara kvinnor som tröttnat på vulgära män som inte kan sköta sig och uppmuntrar till trakasserier av kvinnor och vulgära porrtrådar som inte har här att göra.

De är få men gör tillräckligt för att förstöra hela forumet med sitt ofredande i text. 
    Sluta försvara dessa drägg. Ingen förtjänar sexuella trakasserier, hur kan du ens med att säga nåt så vedervärdigt misogynt??

Vill man inte bli kallad för nedsättande epitet så får man sluta uppföra sig nedsättande, likt alla sjuka typer som sextrakasserar och förstör forumet med sitt ofredande beteende.
  • Dardi007skane
    FL har under den senaste tiden blivit som en lekplats där det nästan är omöjligt att dela med sig av sina tankar och be om råd eller hjälp. Det finns cirka 7-8 personer som ofta reagerar på dessa inlägg, ibland med sina riktiga namn och ibland under andra namn. Det ger intrycket av att de har en aversjon mot SEX eller kanske aldrig haft deteller så är de avundsjuka ? vem vet! Jag vädjar till alla, låt folk leva sina liv utan att vara negativa och desperata i varje kommentar. I slutändan handlar det om deras egna liv.

TACK!
  • Anonym (Nee)
    Anonym (?) skrev 2025-12-06 20:28:49 följande:
    Fast då sker väl inte någon upphettsning heller...
  • Tukt
    Anonym (Nee) skrev 2025-12-07 11:38:06 följande:
    Fast då sker väl inte någon upphettsning heller...
    TS verkar ju inte upphetsas så mycket av det heller, i nuläget.
  • KimLinnefeldt
    "Pervers"! Roligt gammalt uttryck, hämtat från en antik moral.

AI:

"Ordet "perversbeskriver något som avviker från det moraliskt, socialt eller sexuellt accepterade, från latinets perversus ("vänd bort/snett") och syftar ursprungligen på ett "felvänt" eller "ondskefullt" beteende, men används nu oftast i sexuell kontext som synonym för "avvikande sexualitet", en term som blivit alltmer kontroversiell, där det numera fokuseras mer på samtycke och laglighet än avvikelse från normen. "

• Meddelande borttaget
  • Anonym (?)
    Anonym (Mår illa av porrskadade kräkgubbar) skrev 2025-12-07 02:02:33 följande:
    Att diskutera sex är en sak, att låtsas vara kvinna bara för att man vill försöka normalisera smutsbeteende är nåt annat.

Jag vet vad städat innebär och här syns inget sådant alls. Bryr mig inte om vad du hade gjort.

Finns inga mans eller sexhatare här heller, bara kvinnor som tröttnat på vulgära män som inte kan sköta sig och uppmuntrar till trakasserier av kvinnor och vulgära porrtrådar som inte har här att göra.

De är få men gör tillräckligt för att förstöra hela forumet med sitt ofredande i text. 
    Sluta försvara dessa drägg. Ingen förtjänar sexuella trakasserier, hur kan du ens med att säga nåt så vedervärdigt misogynt??

Vill man inte bli kallad för nedsättande epitet så får man sluta uppföra sig nedsättande, likt alla sjuka typer som sextrakasserar och förstör forumet med sitt ofredande beteende.
    Ingen ska behöva utstå sexuella trakasserier, det är inget jag någonsin har sagt.

Det jag skrev var att när man blir utsatt för det man påstår vara trakasserier i trådar (inte sexuella alltså) så kan man behöva gå till sig själv för att se hur man själv betett sig.
    Har sett några här på forumet som börjar gnälla om "trakasserier" bara för att de blir bemötta tillbaka på samma sätt som de själva beter sig i trådar. Det var dem jag mest syftade på. Och alla andra som inte förstår att folk ibland biter tillbaka om man är dryg.
  • Anonym (?)
    Anonym (Mår illa av porrskadade kräkgubbar) skrev 2025-12-07 02:02:33 följande:

Att råka läsa en sexuell text i en tråd som handlar om sex kan aldrig bli sexuella trakasserier om man själv gått in och läst. 
    Hur kan man inte förstå det?
Svar på tråden Min pojkvän vill att jag tar på mig en strap-on, vet inte hur jag ska hantera det.