• Anonym (Hihi)

Nyligen varit på porrbio - fråga vad du vill

Som det står ovan. Jag ( kvinna) var med min manliga partner på sexbio nyligen 😊 fråga vad du vill😉 så länge man kan ha god ton...

• Svar på tråden Nyligen varit på porrbio - fråga vad du vill
  • Anonym (L)

Finns inget att fråga om oavsett vilken bio man varit på.

• Anonym (Cremant)

Vad är porrbio för något.. det har jag absolut missat. Berätta mer!

• Anonym
    Anonym (Cremant) skrev 2025-12-15 02:44:44 följande:

Google Blue Vision eller US video.
    Ställen med runkbås, bio. Sexleksaker, porrfilm och kläder säljs.
    Finns sexgunga och cruising area bla.

Jag är rätt säker på att det är liknande vad ts menar.
  • Anonym
    Anonym (L) skrev 2025-12-14 21:07:00 följande:

Finns inget att fråga om oavsett vilken bio man varit på.

Kanske inte för den som redan har koll på vad det är eller varit där?

Övriga kan ju vara intresserade. Annars antar jag att man lämnar tråden, egentligen borde man aldrig ens gått in, om man är helt ointresserad.
  • Anonym (Trött)

Var på "porrbio" för evigheter sedan, tror det hette "Zita" eller nåt sånt i Stockholm på 80-talet, kanske början av 90. Otroligt sunkigt ställe och ännu sunkigare filmer....

• Anonym
    Anonym (Trött) skrev 2025-12-15 14:05:06 följande:

Var på "porrbio" för evigheter sedan, tror det hette "Zita" eller nåt sånt i Stockholm på 80-talet, kanske början av 90. Otroligt sunkigt ställe och ännu sunkigare filmer....

Zita är en Folkets Bio som visar smalfilmer från hela världen. 
    Kanske annorlunda på den tiden? Fast tror snarare att du såg en indiefilm med lite sexuellt innehåll. Eller att det var filmfestival för filmer på temat sex.
    Inte porrfilm, om det inte skett enorma förändringar=)?
  • Anonym (Gillarbio)
    Anonym (Cremant) skrev 2025-12-15 02:44:44 följande:

Bio är väl lite fel ord kanske, men de kallas fortfarande så.
    Det är vanligtvis en butik ytterst, där man kan köpa sexleksaker och filmer.
    Innanför så visas det film mot en slant.

Man betalar, går in och där brukar det finnas (beroende på storlek på stället) några allmänna rum med soffa och en teve som visar porr.
    Vanligtvis finns det några sådana rum och det brukar vara olika teman på filmerna. I ett rum kan det vara straight, i ett bi osv.
    Utöver dessa rum så brukar det finnas en del bås där det är en mindre teve och plats för en person. Dessa har dörr så man kan vara lite privat om man inte vill onanera öppet. På de flesta ställen brukar det även finnas glory holes mellan dessa bås om man vill busa lite anonymt.
    På de större i Stockholm så finns det även lite mer allmänna ytor där man kan hänga och chilla. På Blue Vision t ex så finns det en avdelning med sängar, sexgunga och lite annat. Vissa kvällar spärrar de av den avdelningen för enbart par. Paren kan sedan bjuda in ensamma män om de vill.

Jag skulle säga att det är 95% män som är på dessa ställen och de flesta är bi eller gay. Det är alltså mestadels män som på ett eller annat sätt roar sig med andra män.

Är du mer nyfiken så är det bara att ställa frågor så skall jag försöka svara efter bästa förmåga.

• Anonym (Cremant)

Tack för ditt svar! Det låter som ett ganska oskönt ställe faktiskt. vi , jag och min sambo har tänkt att testa gå på klubb.. tänkte om detta porrbio skulle vara aktuellt men det låter ganska sunkigt? Har du erfarenhet från klubbar också? I 

Anonym (Gillarbio) skrev 2025-12-15 16:18:45 följande:

Bio är väl lite fel ord kanske, men de kallas fortfarande så.
    Det är vanligtvis en butik ytterst, där man kan köpa sexleksaker och filmer.
    Innanför så visas det film mot en slant.

Man betalar, går in och där brukar det finnas (beroende på storlek på stället) några allmänna rum med soffa och en teve som visar porr.
    Vanligtvis finns det några sådana rum och det brukar vara olika teman på filmerna. I ett rum kan det vara straight, i ett bi osv.
    Utöver dessa rum så brukar det finnas en del bås där det är en mindre teve och plats för en person. Dessa har dörr så man kan vara lite privat om man inte vill onanera öppet. På de flesta ställen brukar det även finnas glory holes mellan dessa bås om man vill busa lite anonymt.
    På de större i Stockholm så finns det även lite mer allmänna ytor där man kan hänga och chilla. På Blue Vision t ex så finns det en avdelning med sängar, sexgunga och lite annat. Vissa kvällar spärrar de av den avdelningen för enbart par. Paren kan sedan bjuda in ensamma män om de vill.

Jag skulle säga att det är 95% män som är på dessa ställen och de flesta är bi eller gay. Det är alltså mestadels män som på ett eller annat sätt roar sig med andra män.

Är du mer nyfiken så är det bara att ställa frågor så skall jag försöka svara efter bästa förmåga.

• Anonym (Gillarbio)
    Anonym (Cremant) skrev 2025-12-16 01:57:34 följande:

Tack för ditt svar! Det låter som ett ganska oskönt ställe faktiskt. vi , jag och min sambo har tänkt att testa gå på klubb.. tänkte om detta porrbio skulle vara aktuellt men det låter ganska sunkigt? Har du erfarenhet från klubbar också? I 

Ja, jag tror att för par så är det bättre att hitta en klubb som är mer avsedd för par.
    Om man inte är kinky och gillar cuckold, gb eller liknande aktiviteter.

Jag har varit på Club Adam & Eva i Norrköping.
    Kan varmt rekommendera den klubben.
    Skön stämning, trevliga lokaler. Väldigt proffsig personal.
    Man gör så mycket eller lite som man vill när man är där.
    Vi var där på mixkvällar.
    Då får par komma men även ett litet antal utvalda singelmän.
    Men de har också rena parkvällar och ibland kör de olika teman.
    Så kolla deras hemsida så ser ni vad som gäller.

Lokalerna är hyfsat stora.
    Det finns en större bubbelpool, bastu och relaxavdelning.
    Sedan är det ett större, öppet rum med stora divaner (eller vad man skall kalla det) 
    Utöver det så är det ytterligare några rum med olika tema.
    Darkroom, Parrum (endast par och inbjudna män välkomna) några olika BDSM-rum, massagerum och ett GB-rum.

Har du ytterligare frågor så är det bara att fråga på.

• KimLinnefeldt

Ni var väl inte bara där för att titta på en film, antar jag. Hur utvecklade det sig? Hade ni sex? Med varandra eller andra?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Gillarbio)
    Anonym (Jack Lilja) skrev 2025-12-16 19:39:56 följande:

Skönt, får man runka på porrbio? Hade jag suttit bredvid hade jag gjort det och sprutat, låter skönt!

Ja, man får runka.

Men man skall också vaar lyhörd för andra och inte tränga sig på.

• Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Gillarbio) skrev 2025-12-16 09:02:29 följande:

Ja, jag tror att för par så är det bättre att hitta en klubb som är mer avsedd för par.
    Om man inte är kinky och gillar cuckold, gb eller liknande aktiviteter.

Jag har varit på Club Adam & Eva i Norrköping.
    Kan varmt rekommendera den klubben.
    Skön stämning, trevliga lokaler. Väldigt proffsig personal.
    Man gör så mycket eller lite som man vill när man är där.
    Vi var där på mixkvällar.
    Då får par komma men även ett litet antal utvalda singelmän.
    Men de har också rena parkvällar och ibland kör de olika teman.
    Så kolla deras hemsida så ser ni vad som gäller.

Lokalerna är hyfsat stora.
    Det finns en större bubbelpool, bastu och relaxavdelning.
    Sedan är det ett större, öppet rum med stora divaner (eller vad man skall kalla det) 
    Utöver det så är det ytterligare några rum med olika tema.
    Darkroom, Parrum (endast par och inbjudna män välkomna) några olika BDSM-rum, massagerum och ett GB-rum.

Har du ytterligare frågor så är det bara att fråga på.

Bara på familjelivs Sex&Sånt-forum som informativa inlägg som någon efterfrågat, likt detta, får så mycket ogillanden. Helt jvla otroligt🥱🤔
  • Anonym (Gillarbio)
    Anonym skrev 2025-12-17 08:54:59 följande:
    Bara på familjelivs Sex&Sånt-forum som informativa inlägg som någon efterfrågat, likt detta, får så mycket ogillanden. Helt jvla otroligt🥱🤔

Jag har helt slutat att titta på tummarna.
    Har även slutat att ge tummar då de inte längre betyder nåt.
    Synd, men inte hela världen.

Svar på tråden Nyligen varit på porrbio - fråga vad du vill