Sa nej till sex
Japp som rubriken säger, så sa jag (m31) nej till sex med min sambo (f32).
Det hade varit en häktisk dag med mycket känlostormar från bådas håll och på kvällen utbrast det till ett högljut argument som ledde till ett bråk. Jag var rent ut av förbannad för att hon vägra lyssna på sunt förnuft. Men vad vi bråka om hör igentligen inte hit. Men när jag då tillslut inte orka mer, sa nått i stil med, det räcker nu jag orkar inte. Vände mig och gick till soffan så kommer hon surt sätter sig på andra sidan och skäller lite till. Sen kommer det, "knulla?"
Jag svara snabbt nej. Hon blir ännu argare och ledsen och nu har hon i stort sätt inte sagt ett ord till mig sen dess. Vi sitter i var sin sida av soffan och hon är förbannad. Hon frågade imorse om varför jag sa nej igår. Jag svara att jag hade ingen lust att jag var arg och inte kände för det alls just då. Då blev hon arg igen. Då nämnde jag att jag försöker få henne i säng munst en gång om dagen och jag kanske lyckas 1 gång varannan månad numera. Frågade då även om jag blir så bitter för ett nej, och om jag surar som ett barn för det. Vilket inte gjorde saken bättre (vilket jag ändå förstod men ville ha sagt att hon får skärpa sig).
Det var första gången jag sagt nej på vårt 5 år långa förhållande. Så vad fan är hennes problem?