• Anonym (Hubby)

Ligga med upptagen kvinna..

Du som ligger med en upptagen kvinna, alternativt är du den upptagna kvinnan. 

Är det speciellt att få spruta i henne just med tanke att hon är upptagen? Eller för dig som tar emot, känns det annorlunda när någon annan kommer i dig och du sedan åker hem till din partner? 

Jag funderar mest på den psykologiska delen och kanske inte den fysiska som jag kanske tänker är ungefär samma. 

Finns det någon form av storhetsvansinne, bekräftelse, konkurrens, jämförelse, makt, ego-boozt, narcissistiskt tillfredsställande, förbjuden frukt etc etc bakom detta som man inte får i ett förhållande? 

• Svar på tråden Ligga med upptagen kvinna..
  • Isak3

Det finns alltid något varför man gör det och här kommer några exempel som jag vet att det är upphetsande för mig

Det är upphetsande att älska med en upptagen kvinna eftersom jag vet inte när hon hade sex med honom senast men ändå jag gillar att kyssa och slicka henne, många killar vågar inte erkänna det.

De gifta kvinnor som jag har träffat har vi kunnat prata om  sexuella fantasier och många av de har vi förverkligat, hemma funkar inte så.

Det är så trevligt att träffa en upptagen kvinna som har förberett sig inför ett träff, fixat sig där nere, sexiga underkläder och alltid ett leende på läpparna.

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Johnny) skrev 2025-12-22 07:43:45 följande:

Ja jag träffar en upptagen äldre kvinna och vi har sex. Vi får båda ut det vi behöver sexuellt och eftersom hon inte är med andra behövs inte kondom och hon kan inte bli med barn. Vi trivs även med varandras sällskap och kan bara ta en fika tillsammans. Det som gnager är att jag oroas att hon ska avslöja det av misstag för sin man och jag vill inte att det ska bli något drama.

Detta upptäckte jag redan som 24-åring med en kompis mamma på 52. Det var till då mitt livs bästa sex, och sedan dess har det bara varit äldre/mogna kvinnor som gälls. Jag har haft någla skilda, men gifta el. sambos är absolut att föredra.  Dom njuter dig på ett helt annat sätt, och det förbjudna och hemliga ger sexet en extra "drive" och eldig hetta. Och glansen i deras ögon efteråt ska man inte äns prata om, måste upplevas. Kungkänsla !    {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • GbgM73a

Jag har träffat gifta kvinno som både levt i öppna relationer och varit otrogna. Det,är något extra intimt då hon hon njuter av att få min säd i sig och jag vet att hon har min säd i sig när hon kommer hem till sin man. Jsg vet, hon vet, och ibland vet hennes man. Underbart på ett sätt som är svårt att beskriva. Något extremt intimt. 

• Anonym (norrmannen)
    GbgM73a skrev 2025-12-22 23:47:15 följande:

Jag har träffat gifta kvinno som både levt i öppna relationer och varit otrogna. Det,är något extra intimt då hon hon njuter av att få min säd i sig och jag vet att hon har min säd i sig när hon kommer hem till sin man. Jsg vet, hon vet, och ibland vet hennes man. Underbart på ett sätt som är svårt att beskriva. Något extremt intimt. 

Tycker inte det är samma sak när det är öppet. Tar liksom bort nåt av spänningen och pirret med det förbjudna och hemliga. Men jag håller med i at det är en skön känsla att de går hem till sin hel/halvimpotenta gubbfan med trosorna indränkta i min unga fräsha säd.
  • Anonym (Puls)
    Anonym (Johnny) skrev 2025-12-22 07:43:45 följande:

Ja jag träffar en upptagen äldre kvinna och vi har sex. Vi får båda ut det vi behöver sexuellt och eftersom hon inte är med andra behövs inte kondom och hon kan inte bli med barn. Vi trivs även med varandras sällskap och kan bara ta en fika tillsammans. Det som gnager är att jag oroas att hon ska avslöja det av misstag för sin man och jag vill inte att det ska bli något drama.

Hur gammal är du Johnny?
  • Anonym (Man5)

Fördelen är att det i princip bara handlar om att ligga. Allt annat tjafs runt om slipper man.

• GbgM73a
    Anonym (Man5) skrev 2025-12-23 06:22:12 följande:

Fördelen är att det i princip bara handlar om att ligga. Allt annat tjafs runt om slipper man.

Ja det är det som är helt fantastiskt skönt. Att bara fokusera på varandras fullständiga passionerade njutning. Allt annat runtomkring är irrelevant, just där och då. Att hon sedan åker hem med min säd i sig genom penetration eller oralsex är en helt ljuvlig känsla. Ordentliga frun som har ett liv under ytan. 
  • Anonym (Stepside)

Att knulla upptagna tjejer/kvinnor är otroligt upphetsande 
    Jag bara älskar att få suga brösten och slicka fittan med vetskapen att det är förbjuden frukt
    Att sedan få köra in kuken i henne gör mig så hård och uthållig att sedan få spruta djup inne i henne gör mig galen av närhet 

• Anonym (Puls)
    Anonym (Stepside) skrev 2025-12-29 08:29:24 följande:

Att knulla upptagna tjejer/kvinnor är otroligt upphetsande 
    Jag bara älskar att få suga brösten och slicka fittan med vetskapen att det är förbjuden frukt
    Att sedan få köra in kuken i henne gör mig så hård och uthållig att sedan få spruta djup inne i henne gör mig galen av närhet 

I synnerhet när det är en mogen kvinna då är det bara att spruta på. 
  • Anonym (Bagarn)

Det är väl det där med förbjuden frukt
    Vissa attraheras av det och andra tycker det är förfärligt
    Själv hade jag en period då jag i stort sett bara hade sex med upptagna kvinnor
    Flyttade in i ett radhusområde där jag flankerades av familjer där kvinnorna var uttråkade om man så säger, vad som ytterligare komplicerade det var att jag även samtidigt flörtade med kvinna på jobbet som var i ett förhållande. Ett tag där så var det lite så man fick sätta upp ett schema för att få det att fungera. Kvinnorna som bodde i dem flankerande radhusen höll bra koll på vem som kom och gick i min dörr fick jag snabbt klart för mig. För att återgå till ämnet så var dem alla olika, en av dem var väldigt försiktig och var om sig och kring sig att man inte fick komma i henne men inte använda kondom heller för hon tyckte det luktade för mycket eller lämna spår av sig på något sätt och det duschades innan hon lämnade för att smita in till familjen igen.
    Hon ville i stort sett bara rida mig så hon hade hela kontrollen. Den andra grannfrun ville gärna suga och svälja eller så fick jag dra ut i tid och komma på henne, hon gillade att se när det sprutade då glittrade det till i ögonen på henne.
    Hon berättade också att hon gick igång på att ha sex med sin man så nära våra sammankomster som det var möjligt. Oklart varför om det var för att hon blev pilsk av att jag kom, om det var för att hon tyckte det var lite upphetsande att han var ovetandes eller om det var ett sätt att försöka ?skjölja? av sig det hon just gjort. Hon från jobbet verkade bara vara ute efter lite fritt härligt ohämmat sex, verkade mest bara få en trött bakfumlare på någon söndagsmorgon då och då från sin partner. Hon verkade inte brydd alls, fick gärna vara lite ordentliga tag när det började närma sig och ville gärna att jag kom i henne oavsett var. Hon var när jag tänker efter som en nyfiken tonåring och kunde ha med sig önskningar om vad som skulle testas.

• Anonym (AV)

Förlåt om jag går lite off topic, men som upptagen man vet jag att vissa yngre kvinnor går igång på att jag är upptagen. Det är väldigt tydligt att de triggas av utmaningen med att få mig attraherad av dem. Det vanligaste är att de vill få mig på kroken och hänga med i deras lek. Personligen har jag inget problem med att delta. Enstaka gånger har de fått mig i säng men oftast får man åka hem och runka. Eftersom mitt grundproblem är ett strandat sexliv med min partner. Hade jag haft ett fungerande sexliv hemma hade jag nog inte varit lika intresserad av inviterna.

Svar på tråden Ligga med upptagen kvinna..