• Anonym (Hubby)

Ligga med upptagen kvinna..

Du som ligger med en upptagen kvinna, alternativt är du den upptagna kvinnan. 

Är det speciellt att få spruta i henne just med tanke att hon är upptagen? Eller för dig som tar emot, känns det annorlunda när någon annan kommer i dig och du sedan åker hem till din partner? 

Jag funderar mest på den psykologiska delen och kanske inte den fysiska som jag kanske tänker är ungefär samma. 

Finns det någon form av storhetsvansinne, bekräftelse, konkurrens, jämförelse, makt, ego-boozt, narcissistiskt tillfredsställande, förbjuden frukt etc etc bakom detta som man inte får i ett förhållande? 

• Svar på tråden Ligga med upptagen kvinna..
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Puls)

Fördelen med upptagna äldre kvinnor med pengar är få träffa dem i fina sommarhus och våningar som de har äger :)

• Anonym (Oj)

Vi åker 2 singlar o träffar 2 upptagna.... Vi båda har legat med den ena. Den andra har vi aldrig träffat ännu. Så nytt område.  Så fruarna väntar där hemma snällt. 

• Anonym (Puls)
    Anonym (Hubby) skrev 2025-12-17 06:20:15 följande:
    Intressant, har du reflekterat varför du tror det är så? De upptagna har tryggheten hemma och går all in på sex och de som inte är i förhållande letar helheten och inte bara sexet? Eller vad tror du det beror på? 
    Ja men lite så. De lediga är intresserade gillar man är ung för att man har ett snabbare tempo som person än gubbar och därför är kvinnorna intresserad av ett förbehållande mig fast jag bara vill ha henne som kk medan för den upptagna handlar relationen mest om sex.  De upptagna går igång på att man är yngre just för sexet men inte personligheten I övrigt.
  • Anonym (Kent)

Dom upptagna är bäst dom ger sig hän på ett annat vis.

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Kent) skrev 2025-12-19 06:16:07 följande:

Dom upptagna är bäst dom ger sig hän på ett annat vis.

Exact  !
  • Anonym (Hingsten)

Bästa är att träffa medelålders kvinnor på "jobbresa" som har en äldre, trött gubbe därhemma där penis inte riktigt är med i matchen. Gösses vad dom är sugna på sex!!

• Anonym (Kent)
    Anonym (Hingsten) skrev 2025-12-20 17:52:56 följande:

Bästa är att träffa medelålders kvinnor på "jobbresa" som har en äldre, trött gubbe därhemma där penis inte riktigt är med i matchen. Gösses vad dom är sugna på sex!!

Kan bara hålla med.
  • Anonym (Johnny)

Ja jag träffar en upptagen äldre kvinna och vi har sex. Vi får båda ut det vi behöver sexuellt och eftersom hon inte är med andra behövs inte kondom och hon kan inte bli med barn. Vi trivs även med varandras sällskap och kan bara ta en fika tillsammans. Det som gnager är att jag oroas att hon ska avslöja det av misstag för sin man och jag vill inte att det ska bli något drama.

• Anonym (Ej jag själv)

Det här gäller inte mig själv, jag har inte vänstrat utan vad jag har hört. Det är inte så mycket den man vänstrar med som är det viktiga utan det vanliga sexlivet.

Att maken inte vet och så tänker man på det att man vänstrar och han inte vet under sex och det ger en slags förhöjd känsla. Att bli sedd och behandlad som man vore perfekt och underbar fast man inte är det egentligen.

• Isak3

Det finns alltid något varför man gör det och här kommer några exempel som jag vet att det är upphetsande för mig

Det är upphetsande att älska med en upptagen kvinna eftersom jag vet inte när hon hade sex med honom senast men ändå jag gillar att kyssa och slicka henne, många killar vågar inte erkänna det.

De gifta kvinnor som jag har träffat har vi kunnat prata om  sexuella fantasier och många av de har vi förverkligat, hemma funkar inte så.

Det är så trevligt att träffa en upptagen kvinna som har förberett sig inför ett träff, fixat sig där nere, sexiga underkläder och alltid ett leende på läpparna.

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Johnny) skrev 2025-12-22 07:43:45 följande:

Ja jag träffar en upptagen äldre kvinna och vi har sex. Vi får båda ut det vi behöver sexuellt och eftersom hon inte är med andra behövs inte kondom och hon kan inte bli med barn. Vi trivs även med varandras sällskap och kan bara ta en fika tillsammans. Det som gnager är att jag oroas att hon ska avslöja det av misstag för sin man och jag vill inte att det ska bli något drama.

Detta upptäckte jag redan som 24-åring med en kompis mamma på 52. Det var till då mitt livs bästa sex, och sedan dess har det bara varit äldre/mogna kvinnor som gälls. Jag har haft någla skilda, men gifta el. sambos är absolut att föredra.  Dom njuter dig på ett helt annat sätt, och det förbjudna och hemliga ger sexet en extra "drive" och eldig hetta. Och glansen i deras ögon efteråt ska man inte äns prata om, måste upplevas. Kungkänsla !    {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • GbgM73a

Jag har träffat gifta kvinno som både levt i öppna relationer och varit otrogna. Det,är något extra intimt då hon hon njuter av att få min säd i sig och jag vet att hon har min säd i sig när hon kommer hem till sin man. Jsg vet, hon vet, och ibland vet hennes man. Underbart på ett sätt som är svårt att beskriva. Något extremt intimt. 

• Anonym (norrmannen)
    GbgM73a skrev 2025-12-22 23:47:15 följande:

Jag har träffat gifta kvinno som både levt i öppna relationer och varit otrogna. Det,är något extra intimt då hon hon njuter av att få min säd i sig och jag vet att hon har min säd i sig när hon kommer hem till sin man. Jsg vet, hon vet, och ibland vet hennes man. Underbart på ett sätt som är svårt att beskriva. Något extremt intimt. 

Tycker inte det är samma sak när det är öppet. Tar liksom bort nåt av spänningen och pirret med det förbjudna och hemliga. Men jag håller med i at det är en skön känsla att de går hem till sin hel/halvimpotenta gubbfan med trosorna indränkta i min unga fräsha säd.
  • Anonym (Puls)
    Anonym (Johnny) skrev 2025-12-22 07:43:45 följande:

Hur gammal är du Johnny?
  • Anonym (Man5)

Fördelen är att det i princip bara handlar om att ligga. Allt annat tjafs runt om slipper man.

• GbgM73a
    Anonym (Man5) skrev 2025-12-23 06:22:12 följande:

Fördelen är att det i princip bara handlar om att ligga. Allt annat tjafs runt om slipper man.

Ja det är det som är helt fantastiskt skönt. Att bara fokusera på varandras fullständiga passionerade njutning. Allt annat runtomkring är irrelevant, just där och då. Att hon sedan åker hem med min säd i sig genom penetration eller oralsex är en helt ljuvlig känsla. Ordentliga frun som har ett liv under ytan. 
Svar på tråden Ligga med upptagen kvinna..