Anonym (GAP) skrev 2025-12-19 14:51:48 följande:
Vrf ogillar 6 pers när man svarar på frågan? Är det fel svar eller? Man får inte gilla kvinnor som har välsvarvade ben och är runt 175 Cm långa?
Nähä då vet jag.
korta knubbiga håriga ben - blir det tummen upp då?
Lär ju vara ett gäng feminazis som har problem med att mäns fysiska preferenser hos kvinnor diskuteras öppet. Ger ju ett ngt ytligt intryck fast att de som ger tummen ner skulle sakna preferenser och därför vara villiga att ha en partner som liknar ngt katten släpade in i tamburen från en nattlig utflykt är högst tveksamt.
För egen del... gillas hälsosamma ben på henne. Helst vältränade och/eller åt det smalare hållet. Gärna lite längre också eftersom detta visuellt gör att benen ser smalare ut. Om man ska gå in på detaljer så hellre lite längre vader och kortare lår än tvärtom. Givetvis också viktigt att benen sitter fast i en rund och vältränad bakdel. Gillar dock inte om denna är överdrivet stor eftersom jag föredrar om hennes rumpa inte är bredare än hennes axlar. Hälsosamhet är viktigast för att hon ska orka med i mitt tempo så lite kortare smala/vältränade ben är att föredra framför långa men otränade ben..
Ytligt som tusan så klart men preferenser och önskemål har de flesta människor om massor av saker, inte minst när det gäller den person man ska attraheras av och spendera massor av tid tillsammans med.