• Anonym (Anonym)

Svenska tjejer är överskattade

Tja

Svenska tjejer är så överskattade, jag kommer aldrig att ragga på någon svensk tjej något mer.

Om jag raggar på någon i Sverige så får det bli invandrartjejer, svenska tjejer är bokstavligen värdelösa och riktigt överskattade. Jag har bojkottat svenska tjejer helt. 

Finns det fler här som bojkottat Svenska tjejer? 

Viisst är invandrartjejer mycket bättre än svenska?

• Svar på tråden Svenska tjejer är överskattade
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (t) skrev 2026-01-10 15:44:25 följande:

Ja svenska tjejer är överskattade dom ska ha allt innan dom lyfter på kjolen sen sitter dom och kollar Instagram hela dagarna. 

Exakt
  • Anonym (Utländskakillar)
    Anonym (t) skrev 2026-01-10 15:44:25 följande:

Ja svenska tjejer är överskattade dom ska ha allt innan dom lyfter på kjolen sen sitter dom och kollar Instagram hela dagarna. 

Blir så trött på denna ständiga misogyni på ett forum som ska vara ett familjeforum. Varför håller ni inte till på Flashback bland likasinnade istället?
  • Anonym (Anonym)
    molly50 skrev 2026-01-10 15:27:21 följande:
    Med män som dig så är det inte så konstigt om befolkningen blir mindre.
    Ingen normalt funtad kvinna vill ha en man som förväntar sig en slav utan att bidra till något själv.
    Slav? Det är därför ni är så brända på relationer. 50% av svenskar skiljer sig. i Vietnam endast 7% som skiljer sig. 

De kallar inte sig själva slavar, de är feminina.
  • molly50
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-10 18:16:59 följande:
    Slav? Det är därför ni är så brända på relationer. 50% av svenskar skiljer sig. i Vietnam endast 7% som skiljer sig. 

Ja,slav. Dte är ju precis det du vill ha nör du skriver att hon ska jobba heltid och samtidigt ta hand om hemmet,laga mat och ta hand om dig. Och ge dig sex.
    Och allt detta utan att du behöver lyfta ett finger. Det är att vara slav åt dig.
    Inser du inte ens det själv?

Då tycker jag att du ska flytta dit. Vad väntar du på? Du har pratat så länge om att flytta,men inget händer. Varför är du kvar?
  • Anonym (Anonym)
    molly50 skrev 2026-01-10 18:22:51 följande:
    Ja,slav. Dte är ju precis det du vill ha nör du skriver att hon ska jobba heltid och samtidigt ta hand om hemmet,laga mat och ta hand om dig. Och ge dig sex.
    Och allt detta utan att du behöver lyfta ett finger. Det är att vara slav åt dig.
    Inser du inte ens det själv?

Då tycker jag att du ska flytta dit. Vad väntar du på? Du har pratat så länge om att flytta,men inget händer. Varför är du kvar?
    Är det inte så svenska tjejer beter sig?

Svenska tjejer vill ha en man som kan försörja dem, samtidigt ta hand om hem. 

Varför ska kvinnor ha det men inte män?
  • molly50
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-10 18:25:10 följande:

Det kanske är sådana kvinnor du har lyckats träffa. Jag beklagar det,i så fall.
    Men du kan inte dra alla svenska kvinnor över en kam bara för att DU lyckas dra till dig sådana kvinnor.
    Jag tycker du ska fundera på varför just du drar till dig de värsta kvinnorna och inte andra. Rannsaka dig själv.
    Jag har för övrigt varit tillsammans med min man i 24 år och i sommar har vi varit gifta i 20 år.
    Tror du det hade fungerat så länge om vi inte hade varit samspelta?
    En man som du hade jag däremot inte stått ut med särskilt länge.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hur)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-10 18:16:59 följande:

Flytta dit vetja
  • Anonym (Hur)

Det brukar gnällas om att kvinnorna är för självständiga.
  • Anonym (Hur)
    Anonym (t) skrev 2026-01-10 18:45:21 följande:

Tjejer alltså svenska tjejer ska ha allt och på samma gång ska det vara jämställt.
    Det fungerar inte så utom några enstaka fall!
    Manen tar hand om bilen huset och jobbar 40tim i veckan sen säger tjejen att han ska städa när det är hennes uppgift vi är olika tjejer städar på en timme för deras hjärna är bra på det...Män bygger hus tjejer städar det är bara så    

Kvinnor jobbar precis lika mycket🤣
  • Deacon

Självklart ska inte (enbart) män ta hand om sin partner. Hade själv aldrig gått med på att ta hand om ett passivt och icke-bidragande mähä....

Omhändertagandet går i min värld åt båda håll och tycker därför att man tar hand om varandra. Det blir ingen bra balans om det är den ena personen som hela tiden förväntas "ta hand om den andra" och vara den som "gör allt" för att få vardagen att fungera smidigt. Man steppar upp när det krisar på olika sätt eller om situationen eller partnern behöver det. Övrig tid så finns man där för varandra och ser till att partnern har det bra på alla sätt och vis. Då får man det ofta bra tillsammans.
  • Anonym (Hur)
    Deacon skrev 2026-01-10 20:37:27 följande:
    Självklart ska inte (enbart) män ta hand om sin partner. Hade själv aldrig gått med på att ta hand om ett passivt och icke-bidragande mähä....

Omhändertagandet går i min värld åt båda håll och tycker därför att man tar hand om varandra. Det blir ingen bra balans om det är den ena personen som hela tiden förväntas "ta hand om den andra" och vara den som "gör allt" för att få vardagen att fungera smidigt. Man steppar upp när det krisar på olika sätt eller om situationen eller partnern behöver det. Övrig tid så finns man där för varandra och ser till att partnern har det bra på alla sätt och vis. Då får man det ofta bra tillsammans.
    Kloka och sanna ord.
  • Anonym (Figge)

Spot on 👍
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anonym)

Men svenska tjejer vill hela tiden ha utan att erbjuda något. 

Vad är dina erfarenheter av svenska tjejer? 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hur) skrev 2026-01-10 20:23:11 följande:
    Flytta dit vetja
    Vem har sagt att jag inte ska göra det?
  • persikofjaril
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-11 15:56:28 följande:
    Sluta jiddra - börja flytta!

Kom till skott nån gång. Det är mycket snack och lite verkstad...
  • Anonym (Elina)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-11 15:56:28 följande:
    Lycka till, hoppas det går bättre än vad det gick att flytta till Berlin och Kina...
Svar på tråden Svenska tjejer är överskattade