Varför tar jag en sån skitsak så hårt?
Det här kan tyckas vara en struntsak men jag måste bara få skriva av mig det.
Jag har de senaste veckorna ägnat mycket tid åt att skriva en serie sexnoveller och lägga ut den på ett forum för sånt. Nu har moderatorerna tagit bort ett par av dem med motiveringen att visst språkbruk tyder på dålig kvinnosyn. Jag tänker inte gå in på detaljer, det lämpar sig jnte här, men jag anser detta helt galet: Jag har absolut inte dålig kvinnosyn och språkbruket var inte avsett att uttrycka sånt eller att såra någon.
Men jag har tagit detta oväntat hårt, fast det ju borde vara en ren skitsak. Jag kan inte få det ur skallen. Kommer jag att kunna sova? Jag anser mig vara en stabil person som inte är så lättrubbad. Men nu...
Ska säga att det inte är första gången jag har problem med moderatorer. Har fått inlägg borttagna på diverse fora, även här på FL. Jag tycker jag skriver genomtänkta och välformulerade inlägg, men ändå hittar moderatorer på diverse sajter saker att anmärka på, ofta efter en ytlig genomläsning.
Jag tror det är för att jag lagt så mycket tid på att skriva sexnovellerna (liksom inlägg på olika fora som moderatorer inte gillar) som jag tar det så hårt när det inte anses duga.
Men som sagt, det är ju en skitsak och jag borde inte bry mig så mycket.
Förlåt att jag tar upp er tid med detta, men jag kände att jag behövde skriva av mig.