• Anonym (Äckligt)

Toalettvanor hos män

Har en ganska ny relation och nu några månader in i den börjar han kanske bli bekväm och verkar inte sitta ner när han kissar. Han fäller inte heller upp ringen och det har varit flera gånger med kiss på ytan där jag ska sitta. Jag tycker detta är riktigt äckligt och har sagt till flera gånger. Han har nog fattat när han är hos mig men när jag kom hem till honom så var det kiss på ringen igen och jag orkade inte säga till hur han ska kissa i hans hem. 

För mig är det avtändande, äckligt och respektlöst. Verkar ju inte heller som han torkar den? 

Hur gör alla män? Har aldrig varit med om detta innan utan haft renliga män?

Jag kommer inte kunna förändra honom, är det bara att gå vidare, vill inte vara den som säger till om något som är absolut självklart.

• Svar på tråden Toalettvanor hos män
  • Anonym (Bajsranden)
    Anonym (Olika) skrev 2025-12-26 23:55:34 följande:

Min kille tycker det är bekvämt att kissa i handfatet. Ofta när han samtidigt tvättar händerna.
    Män är olika.

Min sambo tvättar rumpan i handfatet och torkar med toalett handduken. Visste jag inte förrens jag använde den i början av vårt förhållande. Ush stank röv/skit.
  • Hellishen

Du skämtar va? 
    Eller trollar? 

Anonym (Bajsranden) skrev 2025-12-27 00:04:16 följande:
    Min sambo tvättar rumpan i handfatet och torkar med toalett handduken. Visste jag inte förrens jag använde den i början av vårt förhållande. Ush stank röv/skit.
  • Hellishen

Men på riktigt? 
    Är han uppfostrad av vilda gorillor? 

Anonym (Olika) skrev 2025-12-26 23:55:34 följande:

Min kille tycker det är bekvämt att kissa i handfatet. Ofta när han samtidigt tvättar händerna.
    Män är olika.

• Anonym (Li)

Det är bara att köra sitsen i diskmaskinen ibland!

• Deacon

Sitter alltid ner. Gillar inte att det stänker på golvet för det är ju inte så att toaringen fångar allt som kommer utanför koppen. Sen får det ju ibland eftertorkas på ringens undersida också eftersom det kan stänka upp underifrån. Tar 3 sek och är ingen big deal att göra fast torka upp efter andra är ju sällan kul eller upphetsande..

• Anonym (H)

Fy vad äckligt! Min man sitter, torkar den varje gång och tvättar varje kväll. 

• Anonym (F)
    Anonym (Bajsranden) skrev 2025-12-27 00:04:16 följande:
    Du driver med oss nu va?

Hur kan man stå ut med en sådan slusk.
  • Anonym (P)

Men Gud va äckligt.. ja alla män är olika. Hänt ofta när jag varit hos någon eller varit på offentliga toaletter då insåg jag män kan vara så äckliga och egoistiska. Tack lov att mitt ex brukar sitta och kissa. Min nuvarande sambo står o kissar men han ser alltid till det är rent plus stänga ner locket. 

• Anonym (Oacceptabelt)

Äckligt och ego att förvänta sig att andra ska torka piss efter en dagligen. För det är ju vad det blir.

I vårt hushåll sitter man ner och kissar, det är också mer hälsosamt för mannens prostata.

Aldrig i livet att jag hade bott med en revirpissande bonntölp och ingen av mina män har varit så respektlösa.

• Anonym (F)

Säg att det är mycket bättre för hans prostata av att sitta ner också, att man vänjer sig snabbt vid att sitta ner och att det slipper bli såhär ofräsht. Då borde han börja sätta sig ner istället.

• Anonym (Står upp och pissar)

Jag står upp och pissar men fäller upp sitsen och torkar av om det skulle ha kommit någon droppe på kanten av toalettstolen annars inte. 

• Jimmy75
    Anonym (P) skrev 2025-12-27 09:02:06 följande:

Men Gud va äckligt.. ja alla män är olika. Hänt ofta när jag varit hos någon eller varit på offentliga toaletter då insåg jag män kan vara så äckliga och egoistiska. Tack lov att mitt ex brukar sitta och kissa. Min nuvarande sambo står o kissar men han ser alltid till det är rent plus stänga ner locket. 

Nåja på en offentlig toa kan det ju vara ett barn också. 
  • Anonym (Oacceptabelt)
    Jimmy75 skrev 2025-12-27 10:00:27 följande:
    För barn brukar ofta gå på krogen?

Nä du, det är bara svagt att försöka skylla ifrån sig på barn. De flesta barn har bättre hyfs än männen de sedan blir, vad nu det beror på.
  • Anonym (Abc)
    Anonym (Står upp och pissar) skrev 2025-12-27 09:58:01 följande:

Jag står upp och pissar men fäller upp sitsen och torkar av om det skulle ha kommit någon droppe på kanten av toalettstolen annars inte. 

Har du vattnat i trädgården någongång när solen står så där lågt? Runt strålen finns alltid en vattendimma som inte är synlig för blotta ögat om ljuset inte är rätt.

Precis samma sak är det runt urinstrålen. Du kissar alltså ned runt hela toaletten utan att veta om det. En gång är ingen gång men räkna hur många gånger du kissar mellan städningarna på toaletten så blir det rätt mycket piss. Sen är det ju skrymslen och vrår som man inte riktigt når när man städar.

Kontentan är att alla borde sitta ned.

• Anonym (Abc)
    Jimmy75 skrev 2025-12-27 10:00:27 följande:
    Det beror också på att de flesta män står upp på offentliga toaletter. Se mitt inlägg ovan här.

Den där osynliga vattendimman gör att det blir piss överallt.
  • Anonym (Abc)

Inser att vattendimma är fel ord. Urindimma ska det ju va.

Svar på tråden Toalettvanor hos män