• Anonym (Stanley Cuck)

Ögonbindel eller liknande

Lyssnade på en podd där man pratade om att ta bort ett sinne och att de sinnen som är kvar kommer förstärkas. De pratade specifikt om ögonbindel. 

Någon som har erfarenhet av att använda detta och som kan bekräfta att andra sinnen tar över?

• Svar på tråden Ögonbindel eller liknande
  • KimLinnefeldt

Vi har en "sovmask" som jag sätter på henne ibland, ger en känsla av ägande och dominans att hon inte kan se mig, jag kan dyka upp var som helst på hennes kropp. Och hon säger att det skärper andra sinnen. Mest under förspel.

Jag sätter masken på mig själv ibland och lägger händerna ovanför huvudet, som om jag var bunden. Sen gör hon vad hon vill med mig, och känsligheten för hennes händer och mun tiofaldigas. Väldigt häftigt.

• Anonym (Stanley Cuck)
    KimLinnefeldt skrev 2025-12-29 08:20:33 följande:

Vi har en "sovmask" som jag sätter på henne ibland, ger en känsla av ägande och dominans att hon inte kan se mig, jag kan dyka upp var som helst på hennes kropp. Och hon säger att det skärper andra sinnen. Mest under förspel.

Jag sätter masken på mig själv ibland och lägger händerna ovanför huvudet, som om jag var bunden. Sen gör hon vad hon vill med mig, och känsligheten för hennes händer och mun tiofaldigas. Väldigt häftigt.

Tack, intressant. 
Svar på tråden Ögonbindel eller liknande