Är det ok att han gillar andra kvinnors selfies?
En liten intessant snabbfråga.
Om du har en sambo, är d ok för dig att han gillar andra kvinnors bilder på sociala medier?
Ja, nej, kanske? 😅
Gör din gibbe det, bryr du dig?
En liten intessant snabbfråga.
Om du har en sambo, är d ok för dig att han gillar andra kvinnors bilder på sociala medier?
Ja, nej, kanske? 😅
Gör din gibbe det, bryr du dig?
Jag är noll svartsjuk så jag har i princip inga som helst betänkligheter kring gillande som sådant . Jag gillar ju mina manliga vänners selfies...andra män gillar mina selfies... Så vad är skillnaden?
Men självklart finns det en stor skillnad på om det är kollegan Ann-Sofie 57 år eller Sofie 17 år i flödet på Facebook.. det ena skiter jag fullständigt i .. det andra kan jag höja ögonbrynen åt...
Beror på vem och vad. En kollega eller vän som lägger upp något från sin vardag de den är med i bild? Inga problem. Någon (oavsett om det är en kollega, vän eller okänd person) som lägger upp en selfie/sexig bild/halvnaket på sig? Nej inte okej.
Om de känner varandra så är det klart att h*n får gilla en bild. Det kan man göra för att vara snäll även om man seriöst är rätt trött på bekantas internetuppvisningar av sig själva.
Slöscrollar h*n väldigt ofta influerare och wannabes som putar med röven, brösten eller musklerna eller lägger upp selfies konstant så skulle jag nog tycka att han vore alldeles för grund som person oavsett om han utdelar gillningar eller inte.
Det jag råkade se, vad han gillade, Var nämligen en ung snygg blondin i hans egen ålder.. en gammal kollega, fick jag till svar när jag frågade.. Inte ens en vän.
Det var därför det kändes inte ok.
Det är skillnad på VEMs bild man gillar.
Tycker jag iaf.
Kändes respektlöst.
Det jag råkade se, vad han gillade, Var nämligen en ung snygg blondin i hans egen ålder.. en gammal kollega, fick jag till svar när jag frågade.. Inte ens en vän.
Det var därför det kändes inte ok.
Det är skillnad på VEMs bild man gillar.
Tycker jag iaf.
Kändes respektlöst.
Håller med om att sammanhang spelar roll. Om det är en gemensam vän eller en kollega som lägger upp en bild från när hon var ute och käkade eller liknande så känns det ju inte ett dugg märkvärdigt. Men om det är någon han knappt känner som postat en bystig gym-bild till exempel så hade jag blivit skeptisk.
Det var två selfies, med uppenbar karaktär av bekräftelse. Den ena sitter hon på sängkanten, förvisso påklädd, men bilden är tagen genom en spegel o hon sitter på sängen o tittar in i spegeln. Den andra är en klassisk närbild på ett snyggt ansikte.
hade ett gris till ex som gjorde det. det var inte bara ansiktsbilder utan även bikinibilder på andra brudar.
tröttnade tillslut. nej, några jävla gränser får det finnas..
hade ett gris till ex som gjorde det. det var inte bara ansiktsbilder utan även bikinibilder på andra brudar.
tröttnade tillslut. nej, några jävla gränser får det finnas..
Oj.
Om det är en kompis eller släkting till honom är det så klart helt lugnt. Likaså om det är en speciell bild på nåt sätt, typ en tjej som målat favoritlagets logga över hela ansiktet, har helt knasig frisyr eller så.
Om han satt och tittade på sexiga bilder av tjejer han inte känner och gillade dem så skulle jag nog inte bli så glad.
Huruvida han gör något av detta har jag ingen aning om. Jag har inte sån örnkoll på vad han håller på med.
Om det är en kompis eller släkting till honom är det så klart helt lugnt. Likaså om det är en speciell bild på nåt sätt, typ en tjej som målat favoritlagets logga över hela ansiktet, har helt knasig frisyr eller så.
Om han satt och tittade på sexiga bilder av tjejer han inte känner och gillade dem så skulle jag nog inte bli så glad.
Huruvida han gör något av detta har jag ingen aning om. Jag har inte sån örnkoll på vad han håller på med.
Klart han får, och ärligt talat har jag ingen koll på om han gör det eller inte. Hur får man ens reda på det? Har bara FB och inte får jag upp i mitt flöde om han gillat nån bild? Får inte upp hans uppdateringar heller oftast....
Det hade jag inte accepterat, inte om det var sexuella bilder. Vill inte ha en pojkvän som har behov av andra kvinnor, utöver sin partner Då är man inte ödmjuk i sin egen sexualitet utan snarare polygam.