• Anonym (Kille24)

Fantisera om att vara kvinna (sexuellt)

Hej Är 24 årig kille som ofta fantiserar om att vara tjej just bara för de sexuella Kan t.ex. fantisera om hur man blir grupp tagen om man skulle vara tjej nör man runkar och blir absolut inte lika upphetsad av att tänka att jag skulle va kille under sex som om ja fantiserar om o va kvinna ? Ligger endel me män också för o kunna få fantisera mer någon mer som tänker så?

• Svar på tråden Fantisera om att vara kvinna (sexuellt)
  • Anonym (P)

Inte på den nivån men visst kan jag undra över hur kvinnor upplever sexuell njutning. 

• KimLinnefeldt

Fantasi är inte verklighet. Allt kan hända i fantasin. Njut av det.

"Ligger endel me män också för o kunna få fantisera mer någon mer som tänker så?"

Det där förstod jag inte. Ligger du med män för att kunna fantisera om det?

Jag fantiserar ofta om saker som aldrig kommer att hända. Men upphetsande att tänka på.

• Anonym (Kille24)
    KimLinnefeldt skrev 2026-01-02 10:09:28 följande:

Fantasi är inte verklighet. Allt kan hända i fantasin. Njut av det.

"Ligger endel me män också för o kunna få fantisera mer någon mer som tänker så?"

Det där förstod jag inte. Ligger du med män för att kunna fantisera om det?

Jag fantiserar ofta om saker som aldrig kommer att hända. Men upphetsande att tänka på.

Ligger me män för att under tiden tänka att ja ör en tjej
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Kille24) skrev 2026-01-02 11:48:55 följande:
    Ligger me män för att under tiden tänka att ja ör en tjej
    Men du måste väl gilla det, också. Inte bara för att gynna dina fantasier?
  • Anonym (Gift man)

Javisst det gör jag ofta när jag tittar på porr. Tänker mig in i hur det känns när de får en dolme i sig i olika ställningar och när tjejerna suger blir jag avundsjuk för att de får känna på den med munnen.

• Anonym (Kille24)
    KimLinnefeldt skrev 2026-01-02 15:47:57 följande:
    Men du måste väl gilla det, också. Inte bara för att gynna dina fantasier?
    Asså ärligt talat gör de mest ont men njuter ju när ja får suga men de enda ja tänker är typ att ja är en liten 18 årig blond hora låter kanske sjukt 
  • NorrH69
    Anonym (Gift man) skrev 2026-01-02 16:25:42 följande:

Javisst det gör jag ofta när jag tittar på porr. Tänker mig in i hur det känns när de får en dolme i sig i olika ställningar och när tjejerna suger blir jag avundsjuk för att de får känna på den med munnen.

Spännande
Svar på tråden Fantisera om att vara kvinna (sexuellt)