• Anonym (Obekvämosäker)

Hittade video när han får stånd av att kissa

Hej! Jag har dejtat en kille ett tag nu. allt är superbra, men han har tidigare haft ett drogmissbru, idag går det väldigt bra på den fronten. För ett tag sen kom det fram när han varit hög har han fått tankar om att tjejer ska kissa på honom, men han var då tydlig med att det bara var just tankar och bara när han var hög. Igår gav han mig sin telefon och sa ?kolla precis vad du vill? tidigare har jag vägrat men denna gång kollade jag, (varför är egentligen irrelevant), förväntade mig väll mest kanske någon chatt med någon annan eller så. Men istället hittar jag en video som han har skickat till sitt ex (dom hade gjort slut sedan långt när detta skickades? där han kissar på ett plagg, och på sig själv, och får stånd medan han gör det. Han säger att detta är något han testat någon gång bara själv men aldrig när han inte varit hög, han säger att han inte minns varför han skickat det osv. Vi pratade då om just fetischen och han sa att det är inget han tänker på vanligtvis och att han nöjer sig gott och väl med vanligt sex osv. men för mig är detta sjukt och jag kan inte få ur videon ur huvudet eller tankarna på varför han har skickat det till just henne. Han säger att han skäms efter han gjort något sånt varje gång och att det är något han inte ens vet om han gillar när han är ren och inte hög. han säger också att han inte förväntar sig att vi ska göra något sånt och att han är nöjd precis som vi har det. Att han tror hela idén kom från squirt och porrfilmer och att han gillar värmen som blir av det. 

Hur ska jag hantera detta? Vad ska jag göra? Jag har aldrig varit med om någon med denna fetish förr och vet inte vad jag ska göra helt ärligt. 

• Svar på tråden Hittade video när han får stånd av att kissa
  • Anonym (Men snälla)

Men snälla, skaffa lite självrespekt och standard. Vad gör du ens med en sån kille? En föredetta pundare som gillar piss? Låter det som något man vill ha i sin närhet överhuvudtaget? 

• Anonym (M.)
    Anonym (Men snälla) skrev 2026-01-02 16:27:24 följande:

Men snälla, skaffa lite självrespekt och standard. Vad gör du ens med en sån kille? En föredetta pundare som gillar piss? Låter det som något man vill ha i sin närhet överhuvudtaget? 

Håller med. Hur är det ens möjligt att börja träffa någon sådan?
  • Anonym (m)

Onödig grej att haka upp sig på tycker jag. Vill du gå igenom telefonen och att han ska vara öppen med vad han gillar/gillade så får du väl kunna ta det också. Varför ska du hantera en fetisch, om han inte ens har den och vill utöva den längre? Är det inget som måste ingå i hans sexliv så är det väl inget problem. Men är det helt avtändande för dig vad han gjorde på den där videon och du inte klarar av det så är det enda raka att göra slut.

• Anonym (Obekvämosäker)
    Anonym (Men snälla) skrev 2026-01-02 16:27:24 följande:

Han håller inte på med droger sen länge tillbaka, och har fått bukt på det problemet, annars hade jag inte ens försökt med honom.
  • Anonym (Alva)

Säger som övriga. Avsluta det där för din självrespekt. Hade blivit så sjukt äcklad. Hur kan man ens ha sex med någon igen när man sett personen kissa på sig själv och på kläder? Nej tyvärr, sätt standarden högre.

• Anonym (Men snälla)
    Anonym (Obekvämosäker) skrev 2026-01-02 21:37:59 följande:
    Han håller inte på med droger sen länge tillbaka, och har fått bukt på det problemet, annars hade jag inte ens försökt med honom.
    Vad spelar det för roll? Att bli tillsammans med en föredetta pundare kan omöjligt vara värt risken för återfall och all skit som kommer med det. Föredetta pundare är skadat gods. Och i detta fall skadat gods som håller på att äckla sig med piss och filmar det. 
Svar på tråden Hittade video när han får stånd av att kissa