Röd flagga?
När jag var gift för ca 10 år sen hade jag en väninna som under vår vänskap började dejta en man. Eftersom de dejtade träffade jag ju honom automatiskt om han va där när ja skulle träffa min vän. . Han blev en gemensam vän till mig också då . Inga känslor från min sida.
När de sen beslutat sig för att inte dejta mer så gjorde jag honom en tjänst som en vän. Då var jag fortfarande gift. Från ingenstans utan förvarnig får jag en kyss från honom. Jag får där ifrån snabbt . Kontakten tog slut där o då
2 år efter de så skiljer jag mig av andra orsaker. Då tar den manen kontakt och vill dejta mig när han ser att jag är singel. Nästan smma dag som jag ändrar status på fb till singel .Då tog han kontakt via fb och fångar om jag vill ses.
Jag sa nej. Nu är har jag varit singel i 2 år nästan 3. Han vill fortfarande se mig . Inte tjatig utan skriver då o då. Han har allså hållt vid mig så länge i sina tankar. Jag sa ja denna gången men sa som vän och kravlöst.
Är de en röd flagga att dejta honom eftersom han kysste mig trots att jag var gift?
Nu kanske jag kan ge honom en chans jag är över mit ex helt och läkt. Men jag är lite rädd att han är opålitlig. Han var inte med min väninna när han gjorde det de var slut . Väninnan har flyttat och vi ses inte mer som de är nu och hon har en ny relation