Är du medlem på någon sexdatingsida
Vad är din erfarenhet
Vad är din erfarenhet
Min erfarenhet av dessa sidor är att det går typ tio killar på en tjej, så man blir helt överöst av meddelanden. Men funkar ju bra om man som tjej bara vill hitta någon att ha lite kul med, men tror det är svårare för killarna om de inte har något som får dem att stå ut ur mängden.
Min erfarenhet är att de "tjejer" som finns på sådana sidor är falskskyltade män som skriver under namn som Lisa 18 eller Kåt-Stina 42.
Tycker det är svårt med en genuin sida, som inte riskerar datorn för risker. Många av sådana sidor är som porrsidor. Många innehåller virus m.m. Så jag är inte inne på sådana sidor alls.
Rekommenderar att man undviker sådana sidor. Det är svårt ibland att veta om ens dator blir hackad. Det är inte alltid det syns, tänker jag.
Virus gör ju datorn långsam och är man okunnig, så tänker man att det är en ''normal'' långsam, men med tiden förvärras det väl bara.
Så sådana sidor skall man inte vara inne på, om man är rädd om sin dator.
Nej, inte för dating. Men för C6, rollspel anonymt, i text eller tal. mmm....
Är man och är medlem på Bodycontact.
Det har jag varit sedan de startade för 20+ år sedan.
Självklart går det 50 män på för varje kvinna, så du skall verkligen sticka ut för att få napp.
Jag använder det främst för att få kontakt med par som söker extra män samt andra som är likasinnade.
Har testat några olika, men BC är den enda som jag kan rekommendera då de inte har någon reklam.
I stället har de valfritt betalmedlemskap.
Tycker att det fungerar bra.
Min erfarenhet av dessa sidor är att det går typ tio killar på en tjej, så man blir helt överöst av meddelanden. Men funkar ju bra om man som tjej bara vill hitta någon att ha lite kul med, men tror det är svårare för killarna om de inte har något som får dem att stå ut ur mängden.
Dinchat är bra om man vill sexchatta. Samma problem som BC iofs men tycker ändå att det gåt att få till heta samtal. Viist är mycket fake men många är genuina.