Mitt syskon verkar ha vägglöss hemma och hälsat på hos oss, risker?
Är så himla irriterad!!
För lite mindre en månad sen var jag och familjen och hälsade på hos min bror och satt i hans säng (soffan var upptagen)
Hans dotter hade bott där till och från och var där även då när vi hälsade på, får höra ju hade det hade funnits vägglöss på stället hon bodde på från och till.
Får veta nu att hennes dotter har vägglöss även på hennes nya boende, (måste ju komma ifrån hennes förra ställe, billigt hotell?)
På julafton var min bror och dottern och hälsade på hos oss i vår sommarstuga under ett par timmar. Jag tror inte att min bror är ärlig mot mamma för han säger inte att han har vägglöss, men tydligen hade han sagt att hans kompis inte ville hälsa på där pga vägglöss så uppenbarligen måste han ju ha det där??
Man åker väl inte och hälsar på hos folk och hänger av sig jacka m.m. som om ingenting om man har vägglöss hemma utan att säga nåt? Eller bjuder hem folk?
Är livrädd nu att vi ska ha fått det, och så upprörd!!! Otroligt egoistiskt!
Är risken stor att de ska ha följt med hans jacka? Har hört att de inte brukar krypa runt på människor under dagtid utan de håller sig mest i skrymslen
och under madrasser m.m. och är nattaktiva.
törs inte ens säga nåt till min man för att jag skäms för brorsarns beteende så.