Varför ghostar tjejer precis innan dejten?
Jag gör ett inlägg på familjeliv då det är för mycket hat och för många troll på andra forum.
Vänligen skriv kvinna (K) eller man (M) och ålder i era svar.
Jag är en man på 28, kvinnorna är 23-29.
Vi matchar på hinge, snackar gött, jag får hennes nummer, vi bestämmer date, och sedan ghostar hon.
Standard. Klassiker. Detta har hänt så många gånger och blir verkligen fundersam på varför hon slutar svara så sent in i konversationen.
De är väldigt intresserade och trevliga för att sedan från ingenstans precis innan dejten ghosta. Varför är det så? Vad är det som gör att de tappar intresset? Jag har samma attityd, svarsfrekvens, engagemang osv som tjejen. Jag är inte kriminell och jag har inget förflutet att dölja.
Jag är väl medveten om all konkurrens och allt annat som står om hinge. Jag är inte för på, inte för hetsig osv. Jag följer alla normer och oskrivna regler kring online dejting, har bra bilder osv.
De verkar alltså väldigt intresserade för att sedan tappa intresset helt och hållet precis innan dejten. Varför?
Hoppas ni tjejer kan hjälpa mig här!
Hoppas också ni förstår att jag inte mår toppen, och att ni ger rimliga svar, inte börjar tjafsa och håller en god ton :)