Anonym (Elen) skrev 2026-01-08 22:10:24 följande:
Har inte flyttat över hit ännu, är fortfarande kvar i januari gruppen men kände igen mig så mycket i dig❤️
Jag o min sambo har oxå försökt länge för första barnet och har genomfört en fertilitetsutredning genom landstinge. Gör ni oxå de där eller är de privat? Hur långt har ni kommit?
Vi har fått remiss skickad för vidare behandling som tex ivf, tycker allting tar så lång tid 😔 men är väl de man får som inte gått privat antar jag
Håller såklart tummarna för dig att ditt plus kommer nu❤️
Vi går inte privat! Dock blivit remitterade till en annan region pga för långa vårdköer där vi bor. Vi har bara varit på första besöket, fått information och tagit blodprov. De sa när vi var där att vi skulle få ny tid i slutet på januari för spermaprov och spolning för mig, men inte hört något ännu. Sett i journalen att mina blodprover ser bra ut iaf.
Kom man fram till något i er utredning? ❤️
All denna väntan alltså, styrkakramar till dig🙏🏻 Vi funderade på att gå privat, men valde sen ?långa? vägen ändå. Men väntan och all ovisshet är värst. Hoppas du slipper hoppa över hit utan får ditt plus i januari. ❤️