Frisyr nertill?
Som rubriken lyder, vad har ni för frilla nertill, både män och kvinnor - och för vems skull, eran egen eller för att behaga eran partner..?
Som rubriken lyder, vad har ni för frilla nertill, både män och kvinnor - och för vems skull, eran egen eller för att behaga eran partner..?
Är man.
Rakar pungen nästa varje gång jag duscha hemma.
Sen så försöker jag få bort det mesta håret mellan skinkorna.
Sen så blir det hårtrimmer ovanför kuk. Ca 5 mm.
Frun kör helrakat. Hon brukar waxa några gånger per år.
Det brukar vara lite hår kvar i veck som hon inte kommer åt med hyvel. Men det gör inte mig något.
Ibland så spara hon en liten tofs. Den brukar jag nafsa och dra i när jag är nere på henne.
Är det inte svårt att raka pung? Om huden är väldigt rynkig, är det lätt hänt att man skär sig? Eller om huden är väldigt slapp och påsig, får man hela tiden försöka strama huden lite för att kunna raka?
Kvinna, gör för det mesta ingenting med håret. Rakat/ansat mig fem gånger i livet kanske.
Är det inte svårt att raka pung? Om huden är väldigt rynkig, är det lätt hänt att man skär sig? Eller om huden är väldigt slapp och påsig, får man hela tiden försöka strama huden lite för att kunna raka?
jag rakar mig aldrig för någon eller tjej. Håret skyddar könsorganet för det ska ha rätt temperatur och syftar till att ge komfort. Om du rakar dig har du inte rätt temperatur och könet blir svettigare och kan leda till svampinfektion.
Smuts sköljs bort av hår och insekter har svårt att bita på huden.
Ett friskt organ har hår för vi föddes så till människor hår skyddar oss. Men raka på ni.
jag rakar mig aldrig för någon eller tjej. Håret skyddar könsorganet för det ska ha rätt temperatur och syftar till att ge komfort. Om du rakar dig har du inte rätt temperatur och könet blir svettigare och kan leda till svampinfektion.
Smuts sköljs bort av hår och insekter har svårt att bita på huden.
Ett friskt organ har hår för vi föddes så till människor hår skyddar oss. Men raka på ni.
Kvinna, rakar läpparna och lite mer än bikinilinjen, ansar resten. Gör det för att de män jag haft relation med verkar föredra det, hade gärna låtit det vara kvar mer naturligt och bara ansatt på längden.
Vill inte raka av allt då jag tycker det är fult på mig och så kliar det för mkt på vulvan då (har provat många gånger).
Jag rakar rent och har en kortklippt triangel ovanför, frugan tar bort allt, vi tycker båda att det blir skönare att smeka och att bli smekt på den lena hårfria huden, jag tycker det är vackert då jag ser hennes läppar.