• Anonym (B Axén)

Frisyr nertill?

Som rubriken lyder, vad har ni för frilla nertill, både män och kvinnor - och för vems skull, eran egen eller för att behaga eran partner..?

• Svar på tråden Frisyr nertill?
  • philly
    Anonym (Barnrumpor) skrev 2026-01-11 18:09:19 följande:
    Tycker mannen på riktigt att antalet hårstrån på könet är viktigt har han på tok för lite att göra och borde ägna sig åt mer träning eller mer hushållsarbete.
    Fattar ingenting av detta. Vad har träning eller hushållssysslor att göra med ens preferenser angående rakning? För min del både tränar jag flera dagar i veckan, städar varje vecka eftersom jag ogillar när golven är dammiga, hänger tvätt på tork, går ut med soppåsen, fixar trädgåren när det behövs etc. Jag kan fortfarande raka mig i duschen om jag vill och jag kan fortfarande tycka att en helrakad eller delvis rakad fitta är finare, sexigare och trevligare att slicka och suga på en om det är fullt med hår ivägen. 
  • Meddelande borttaget
  • philly
    Anonym (Tor) skrev 2026-01-11 18:45:38 följande:
    För många bryr sig inte dom som bryr sig rakar sig! Men resten jobbar och bryr sig inte om rakat eller inte. Det är bara tonåriga som håller på sen ploppar det upp trådar titt som tätt. Rakat eller inte rakat, Rakat eller inte rakat ,Rakat eller inte rakat vad tycker du? Who cares!?
    Läs mitt inlägg en eller flera gånger till, så kanske du förstår vad jag menade, dvs om man föredrar rakat eller inte på sig själv eller vad man tycker är fint och sexigt på någon annan har inget att göra med huruvida man tränar eller sköter hushållssysslorna. Det är helt ok att inte bry sig och det är också ok att tycka att det ena eller andra är fint och sexigt. Viktigast är väl att man trivs med sig själv. 
  • Meddelande borttaget
  • philly
    Anonym (Tor) skrev 2026-01-11 19:33:56 följande:
    jajajaja åååå vem bryr sig?
    Du bryr dig väldigt mycket, du har ju suttit och tjafsat hur mycket som helst i tråden. Jag skrev att det är ok att inte bry sig och ändå tjafsar du. 
  • Anonym (Hmm)
    philly skrev 2026-01-11 19:38:00 följande:
    Du bryr dig väldigt mycket, du har ju suttit och tjafsat hur mycket som helst i tråden. Jag skrev att det är ok att inte bry sig och ändå tjafsar du. 
    Håller med! Att det ska vara så jävla svårt att acceptera att människor tycker olika.
    Och att hela tiden hålla på att framhålla sin egen åsikt utan att ens reflektera över sin omvärld.
    Och att lägga så mycket tid och energi på att tjafsa om huruvida människor borde eller inte borde raka sina organ!!!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hmm)

Undrar hur många rullar det gick åt för att göra folie-hatten ......

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Tor) skrev 2026-01-11 19:56:30 följande:
    Okej skyll dig själv
    För vad?
  • Anonym (Maken)
    Anonym (Tor) skrev 2026-01-11 19:33:56 följande:
    jajajaja åååå vem bryr sig?
    Du verkar bry dig väldigt mycket med tanke på hur aktivt du försöker döda tråden.
  • JohnanonX

Är rakad/trimmad. Min fru likaså.
    Hon vill att jag är trimmad, jag vill att hon är rakad/vaxad

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Frisyr nertill?