Frisyr nertill?
Som rubriken lyder, vad har ni för frilla nertill, både män och kvinnor - och för vems skull, eran egen eller för att behaga eran partner..?
Som rubriken lyder, vad har ni för frilla nertill, både män och kvinnor - och för vems skull, eran egen eller för att behaga eran partner..?
Jag är också renrakad. Har inget emot lite hår, men jag hatar när det blir för mycket. Även på killar. Vet inget osexigare än att se en kuk dingla ut ur en urskog. Men jag förstår att vi alla är olika. För mig känns det bara enklare att raka allt än att hålla på och frisera. Brukar passa på när jag är i duschen. Tycker verkligen inte det är någon direkt ansträngning.
Fördelen med lite hår kvar är att det luktar kvinna i näsan medans det smakar kvinna på tungan......
Rakar runt roten, i duschen. Ger mig lite upphetsning eftersom jag gör det med tanke på en 69. Vill inte att hon ska få hår i munnen. Jag rakar även henne ibland. Gött förspel.
Vilka jävla tofflor vi har kommit till. Jag var så jäkla förälskad i en tjej, (Långdistans) Ett av hennes punani hår fastnade i min hals...Och jag var så JÄVLA LYCKLIG! De som vill ha renrakat vill endast gå en March! De älskar inte de finner sig enbart det bekväma. De vill inte älska. de förstår inte vad älska och dl för sin partner betyder, därför som de promotar kvinnor att bli svaga, genom att inte ha hår!
Jag är hel rakad och jag gör det för min egen skull
Vilka jävla tofflor vi har kommit till. Jag var så jäkla förälskad i en tjej, (Långdistans) Ett av hennes punani hår fastnade i min hals...Och jag var så JÄVLA LYCKLIG! De som vill ha renrakat vill endast gå en March! De älskar inte de finner sig enbart det bekväma. De vill inte älska. de förstår inte vad älska och dl för sin partner betyder, därför som de promotar kvinnor att bli svaga, genom att inte ha hår!
Är man.
skaft och pung altid renrakat.
över och mellan benen kort.
Ser också till att min röv renrakat.
Jag är periodare, ibland rakar jag och Ibland inte. Jag rakar när jag tror att jag oroar hålla i det ett tag.
Jag är periodare, ibland rakar jag och Ibland inte. Jag rakar när jag tror att jag oroar hålla i det ett tag.