Anonym (M.) skrev 2026-01-13 17:58:03 följande:
Då lever vi i olika världar, för jag känner många kvinnor som trånar efter dessa - och liknande som är yngre nu. Det kan vara så att du och dina vänner lever i en pretentiös bubbla där man inte berättar något sådant, utan påstår inför varandra att man föredrar "jämställda" män - som utan att knota tar på sig förklädet och diskar och sopar golvet och går på barnvagnspromenader!

Vi lever i samma värld men har inte samma metoder för att ta reda på sanningen.
Till skillnad från dig så utgår jag inte från min sociala krets (vilket utgör ett högst begränsat underlag) utan olika listor och undersökningar på kvinnors preferenser som gjorts genom åren och jag har aldrig, aldrig sett några av dessa testosteronstinna muskelbergs namn dyka upp där.
Och nej, jag lever inte i nån pretentiös bubbla utan i verkligheten, till skillnad från dig och din knappa vetskap i frågan.
Och de flesta normala kvinnor föredrar en man som är vuxen och tar sitt ansvar även för barnen ja. Har inget med attraktion att göra utan tillhör helt vanligt sans och vett, för de som faktiskt vill ge sina barn en god uppfostran och utgöra vettiga föredömen för dem. Svagbegåvade WT-slashasar från orten utgör det sorgliga undantaget där.