• Anonym (Mössa)

En undran om kvinnor

Jag har hört ibland att vissa tjejer ställer upp på sex fast de inte vill egentligen eller har lust. Hur går det till och hur känns det för er kvinnor som gör det? är ni upphetsade vid stunden eller står ni bara ut med smärtan när han penetrerar eller gör ni något annat som inte innebär penetrering? Jag är själv kvinna och det gör ju ont om man försöker ha det utan lust så därför undrar jag hur det är för er andra? ska säga att jag inte skulle ha sex om jag inte är sugen på det

• Svar på tråden En undran om kvinnor
  • Anonym (A)

Aldrig ställt upp, det skulle vara obehagligt och skulle göra ont.

• Anonym (Hon)

Jag har haft sex med mitt ex när han har velat men jag egentligen inte varit speciellt sugen. Det går en kortare stund, blir våt i början men samlaget kan inte vara långt. Tillslut blir jag tvärtorr och har då fått avbryta. 

• Anonym (Malin)

Om jag absolut inte vill ha sex blir det inget! Men ofta är det en gråzon, jag kanske inte kände för sex men så börjar maken pussas och småhångla och ibland blir jag sugen då. Och när man väl kommer igång brukar det vara skönt. Gör det ont avbryter vi eller gör något annat än penetrering. Ibland ställer jag upp för hans skull men då är det frivilligt och får inte göra ont.

Du måste säga till om det gör ont, ingen av er vill att den andre ska lida.

Svar på tråden En undran om kvinnor