Tappar det på min 13 åring
Har en 13-åring med ett jäkla humör. Kallar tex övriga familjemedlemmar horor osv och skriker så pass att grannarna ringt polisen vi något tillfälle. Nu precis sparkade hon mig efter att ha skrikit jättehögt och jag tappade det och tog tag i henne rejält. Hon påstår hon fick rejält ont. Det fanns inte i min värld att göra något sådant mot mina föräldrar när jag växte upp eller någon annan vuxen.
Hon har ett äldre och ett yngre syskon och jag har aldrig haft dessa problem med dem eller tappat det på det viset.
Känner mig skitdum efteråt och hon spär på det genom att dra upp dessa tillfällen. Har också vid tillfällen ställt sig nära mig och smällt sitt huvud mot mitt så jag blir skallad(milt). Blir väldigt elak också och skriker på en sån nivå så även släktingar som umgåtts mycket med oss reagerat. Känner vi båda går upp i affekt av varandra.
Andra skulle aldrig tro det om henne för hon beter sig som en helt annan tjej inför de hon inte känner så bra. Blyg och snäll men inför oss är hon någon helt annan.
Det har lagt sig lite senaste halvåret och hon är oftare snäll men när det väl smäller blir det så galet varje gång.
Känner mig som världens sämsta förälder och räknar med att bli dömd.
Jag önskar råd.
Obs! Är ensamstående.