Tjatsex
Jag har varit tillsammans med min sambo i 3 år, han har fått mig att komma 4 gånger. Detta beror inte på att han är dålig eller att jag har svårt för att komma, han orkar helt enkelt inte anstränga sig för min skull. Varje gång vi har sex ser det ut på samma sätt, vi hånglar lite sen spottar han på mig och trycker in den. Jag har sagt att jag kan tycka det gör ont men han säger att han tycker det är skönast när jag är ?lite torr och sträv?. Någon gång har jag satt lite olja innan men det gillar han inte, det blir för ?blött?. Detta har gjort att jag helt enkelt inte är så sugen längre, jag fixar det hellre själv när han somnat.
och då kommer som rubriken lyder - tjatet.
Han kan fråga om jag vill ligga och när jag säger nej så är det ?snälla?, ?bara lite?, ?det går fort?, ?får jag bara föra in toppen?, ?jag får så ont i pungen?.. ham brukar också dra fram den (tex när jag sitter i soffan och ser på tv) och helt enkelt trycka den i ansiktet på mig och vägrar ta bort den innan jag har ?smakat lite?.. det brukar leda till att jag gör det även om jag inte vill för jag vill inte att barnen ska komma in och se den ( han bryr sig inte om sånt). Jag kan också tycka det är jobbigt att han tafsar på mig, istället för att ge mig en kram så klämmer han mig på rumpan, kramar mina bröst eller helt enkelt håller i mig och juckar mot mig.. han har också är gång hållit fast mig och stoppat in fingrarna i mitt anus. När jag sa att det inte var ok så rättfärdigade han det med ett ?men du gillar ju analsex?. Jag vet inte vad jag ska göra för han är fin på så många sätt men detta har börjat stå mig upp i halsen. Är det fler som har det såhär? Är det vanligt? Jag tänker att ingen är perfekt, ingen kan ha allt jag önskar men ibland känns han bara så ego. Vad ska jag göra? Jag har pratat med honom och sagt vad jag känner och vad jag vill att han ska göra för mig i sängkammaren men inget händer. Annars är han väldigt omtänksam och fin med barnen, hjälper till hemma och ger mig många komplimange..