Anonym (Akut?) skrev 2026-01-16 05:10:48 följande:
Nope - jag har hållit mig undan noga. Det var illa nog med hur folk försökte lägga sig i under tonåren; jag vill inte tillbaka till det. Fast så här illa har det inte varit tidigare så jag vet inte, jag inser ju samtidigt att jag egentligen behöver hjälp.
Ja.
Tack! De har inte velat säga nåt (än) om hur länge jag måste stanna, bara att jag kom i absolut sista minuten och att de inte kan säga hur prognosen ser ut ... vet inte riktigt hur man ska tolka det, och vill nog inte riktigt veta heller.

Svårt det där, jag har följt några anorektiska flickor på FL. Självbilden hos dem stämmer inte med den verkliga. Det är svårt att hitta argument för stt beveka dem att börja äta. De självklara, att de kommer att dö och att deras föräldrsr kommer att bli ledsna räcker inte. Mat är ju så gott, vällagad, rätt kryddad, en njutning!' Dessutom, de flesta är fåfänga och det är inte snyggt att vara alltför mager. Tänk på allt som är kul, alla olästa böcker som väntar och all musik! Promenader, en pojkvän, naturen, den vår som nalkas! Min viktnedgång hade andra och medicinska orsaker. Tillbaka på ett lagom och bra BMI. Frossade i godsaker en period, på uppmaning. Efterrättspajer med vispgrädde, goda kötträtter med gräddsås och stekt fisk med remouladsås, glass.