• Anonym (Rosa)

Kan man göra detta med ett silkesband

Hej, behöver lite hjälp med vad ni tror och om det kan funka. Det är så att jag och en man ger varandra uppgifter att göra varje dag. Imorgon hade jag tänkt ha en lite lättare utmaning och han ska knyta en rosett runt kuken och ha den på hela dagen - han har en rätt stor penis. Han brukar inte heller använda kalsonger. Tror ni att detta kommer att fungera eller behöver jag tänka om?

• Svar på tråden Kan man göra detta med ett silkesband
  • Anonym (Rosa)

Funderar på om jag ska be honom att göra en mer komplicerad bindning med kulorna oxå

• Anonym (B. Keaton)

Tveksamt om silkesbandet skulle sitta kvar. Ett alternativ kunde ju vara att tråckla ihop en stringtrosa till honom helt och hållet i bacon? Och som extra krydda stoppa upp chilinötter där solen inte skiner för att se hur länge han kan hålla dem kvar. Ungefär lika meningsfullt men mer avancerat. 

Lycka till!

• KimLinnefeldt
    Anonym (Rosa) skrev 2026-01-15 20:37:04 följande:
    Kan man göra detta med ett silkesband

Hej, behöver lite hjälp med vad ni tror och om det kan funka. Det är så att jag och en man ger varandra uppgifter att göra varje dag. Imorgon hade jag tänkt ha en lite lättare utmaning och han ska knyta en rosett runt kuken och ha den på hela dagen - han har en rätt stor penis. Han brukar inte heller använda kalsonger. Tror ni att detta kommer att fungera eller behöver jag tänka om?

Alla lekar som man gillar är bra.
Svar på tråden Kan man göra detta med ett silkesband