• Anonym (Full)

Arg på mig - blev för full

Jag dejtar med en man sen ett par månader tillbaks.

Igår bjöd han hem mig första gången ....med övernattning.

Han hade gjort fantastiskt mysigt och lagade underbar mat.

Vi hade det jättetrevligt.....men jag blev för full. Brukar inte bli det!  Men rycktes med i den härliga stämningen o tappade kontrollen på hur mycket vin jag drack.

När jag skulle resa mig så vinglade jag omkring o ramlade platt på rygg. Ont i revbenet idag.

I morse var inget trevligt. Han lät mig verkligen få veta att han var jättebesviken o arg på mig. Att jag inte kunde bete mig. 

Jag bad om förlåtelse och sa att jag ångrade mig o skämdes.....för jagborsakade även vinfläckar på mattan...

Men han fortsatte bra länge o talade om för mig hur dåligt jag betett mig för stt jsg blev så full att jag ramlade. Att han gjort så fint o förberett och sett fram emot detta och så blev det såhär

Han kändes lite gladare efter ett tag men han duger att han inte kunnat dläpoa helt än

Jag ångrar mig ,har ont efter fallet och nu mår jag ännu sämre efter allt ovett....

Jag vet faktiskt inte om det är rimligt eller inte att bli så arg som hsn blev (kan tillägga att vi hade sex inatt o i morse)

• Svar på tråden Arg på mig - blev för full
  • Anonym (1X2)
    Anonym (m) skrev 2026-01-17 16:04:30 följande:
    Ja jag vet att du ser red flags för det har du berättat förut. Min fråga är varför du tycker att din bedömning av TS som dejtingmaterial behövs i tråden. Tror du att mannen i fråga läser tråden?
    Jag bryr mig inte om vem som läser eller inte, men antagligen TS?

Och jag bedömde som sagt både honom och henne, och jag bedömde personlighet angående red flags enligt egen utsago. Vad sen folk tycker eller tänker om det är inte min ensak. 
  • Anonym (m)
    Anonym (1X2) skrev 2026-01-17 16:19:35 följande:
    Jag bryr mig inte om vem som läser eller inte, men antagligen TS?

Och jag bedömde som sagt både honom och henne, och jag bedömde personlighet angående red flags enligt egen utsago. Vad sen folk tycker eller tänker om det är inte min ensak. 
    Ok så du tänkte alltså inte att det skulle vara till hjälp för någon
  • Anonym (1X2)
    Anonym (m) skrev 2026-01-17 16:41:24 följande:
    Ok så du tänkte alltså inte att det skulle vara till hjälp för någon
    Mycket märklig frågeställning?

Jag säger hur jag uppfattar det, sen är det väl upp till var och en som läser detta att tolka det som de vill!

TS, svarade mig en gång, sen lyser hon med sin frånvaro.

Får du själv ut något av dessa svar här?

Tar du detta som en FAQ? 
  • Fiona M

Jättemärkligt beteende av honom att ha sex med en person han så tydligt uppfattat blivit för full.

• Anonym (m)
    Anonym (1X2) skrev 2026-01-17 16:50:15 följande:
    Mycket märklig frågeställning?

Jag säger hur jag uppfattar det, sen är det väl upp till var och en som läser detta att tolka det som de vill!

TS, svarade mig en gång, sen lyser hon med sin frånvaro.

Får du själv ut något av dessa svar här?

Tar du detta som en FAQ? 
    Ja men varför gör du det var frågan, du verkar ju inte vilja hjälpa TS iallafall. Jag tar denna delen av forumet som hjälp åt trådstartaren i känsliga frågor.
  • Anonym (1X2)
    Anonym (m) skrev 2026-01-17 17:05:13 följande:
    Ja men varför gör du det var frågan, du verkar ju inte vilja hjälpa TS iallafall. Jag tar denna delen av forumet som hjälp åt trådstartaren i känsliga frågor.
    Hjälp! 

Jag skrev ju att han var red flag, både för att han blev arg, och dessutom låg med henne som han var arg på! Det tycker jag är märkligt.
  • Postman

Tycker det var en mycket märklig karl, fimpa honom, jag får dåliga vibbrar. 

• Anonym (H)

Oj, vilken red flag. Hos honom alltså. Han är dum i huvudet, avsluta relationen innan det blir värre!

• molly50

Hade jag dejtat en man som blev så full när jag bjudit hem honom så hade jag beställt en taxi hem åt honom. Och sen inte velat träffa honom mer.
    Jag hade inte skällt ut en vuxen människa som själv borde inse att h*n har gjort fel.
    Och framförallt så hade jag inte legat med personen,både en och två gånger,som är så full.
    Den som gör så måste ju själv sakna begränsningar.

• Anonym (H)
    molly50 skrev 2026-01-17 19:02:43 följande:

Hade jag dejtat en man som blev så full när jag bjudit hem honom så hade jag beställt en taxi hem åt honom. Och sen inte velat träffa honom mer.
    Jag hade inte skällt ut en vuxen människa som själv borde inse att h*n har gjort fel.
    Och framförallt så hade jag inte legat med personen,både en och två gånger,som är så full.
    Den som gör så måste ju själv sakna begränsningar.

Håller med om liggandet. Om en person är så full så hen ramlar omkull så ska man inte ha sex med hen. 
  • Anonym (Rebecca)
    Anonym (Full) skrev 2026-01-17 11:21:37 följande:

Vi hade det jättetrevligt.....men jag blev för full. Brukar inte bli det!  Men rycktes med i den härliga stämningen o tappade kontrollen på hur mycket vin jag drack.

När jag skulle resa mig så vinglade jag omkring o ramlade platt på rygg. Ont i revbenet idag.

I morse var inget trevligt. Han lät mig verkligen få veta att han var jättebesviken o arg på mig. Att jag inte kunde bete mig. 

Jag bad om förlåtelse och sa att jag ångrade mig o skämdes.....för jagborsakade även vinfläckar på mattan...

Men han fortsatte bra länge o talade om för mig hur dåligt jag betett mig för stt jsg blev så full att jag ramlade. Att han gjort så fint o förberett och sett fram emot detta och så blev det såhär

Han kändes lite gladare efter ett tag men han duger att han inte kunnat dläpoa helt än

Jag ångrar mig ,har ont efter fallet och nu mår jag ännu sämre efter allt ovett....

Jag vet faktiskt inte om det är rimligt eller inte att bli så arg som hsn blev (kan tillägga att vi hade sex inatt o i morse)

Jag skulle nog bli mer orolig över att en man som uppenbarligen tyckte att jag blev helt redlös och tyckte att jag var alldeles för full, ändå tyckte att det var rimligt att ha sex med mig i det tillståndet. 
  • Anonym (A-Z)
    Anonym (Full) skrev 2026-01-17 11:21:37 följande:

Sånt händer. Första gången ni gökade?
  • Anonym (A-Z)
    Anonym (Rebecca) skrev 2026-01-17 19:18:59 följande:
    Jag skulle nog bli mer orolig över att en man som uppenbarligen tyckte att jag blev helt redlös och tyckte att jag var alldeles för full, ändå tyckte att det var rimligt att ha sex med mig i det tillståndet. 
    Tja, passade han på eller exakt hur gick det till? Bra frtåga.
Svar på tråden Arg på mig - blev för full