• Anonym (Full)

Arg på mig - blev för full

Jag dejtar med en man sen ett par månader tillbaks.

Igår bjöd han hem mig första gången ....med övernattning.

Han hade gjort fantastiskt mysigt och lagade underbar mat.

Vi hade det jättetrevligt.....men jag blev för full. Brukar inte bli det!  Men rycktes med i den härliga stämningen o tappade kontrollen på hur mycket vin jag drack.

När jag skulle resa mig så vinglade jag omkring o ramlade platt på rygg. Ont i revbenet idag.

I morse var inget trevligt. Han lät mig verkligen få veta att han var jättebesviken o arg på mig. Att jag inte kunde bete mig. 

Jag bad om förlåtelse och sa att jag ångrade mig o skämdes.....för jagborsakade även vinfläckar på mattan...

Men han fortsatte bra länge o talade om för mig hur dåligt jag betett mig för stt jsg blev så full att jag ramlade. Att han gjort så fint o förberett och sett fram emot detta och så blev det såhär

Han kändes lite gladare efter ett tag men han duger att han inte kunnat dläpoa helt än

Jag ångrar mig ,har ont efter fallet och nu mår jag ännu sämre efter allt ovett....

Jag vet faktiskt inte om det är rimligt eller inte att bli så arg som hsn blev (kan tillägga att vi hade sex inatt o i morse)

• Svar på tråden Arg på mig - blev för full
  • Anonym (l)

Den som ältar något verkar vara TS, resten hade valt att blockera efter dejten.

• Anonym (1X2)

Jag tror istället att ni kommer att bli ett toppenbra par, med helt olika sidor som kompletterar varandra. Lycka till! 😁

• Anonym (Rosetta Stone)

I ärlighetens namn- om det vore en man som betett sig som TS då hade han nog inte fått någon mer dejt med mig heller.

Man utgår trots allt från att alla försöker visa sin bästa sida på en första träff. Och om man tror att detta är den bästa sidan...Tyst

Det finns absolut personer som har haft katastrofträffar och ändå slutat som gifta men jag tror att de då har ett mer avslappnat förhållningssätt allmänt, än den här mannen. Oavsett vad TS gör verkar risken överhängande att hon kommer att få höra om den där kvällen i hela sitt liv och nej, då ska man nog inte vara ihop.

Det är nog bara att lägga detta till handlingarna och börja om, tror jag.

• Anonym (Full)
    Anonym (Rosetta Stone) skrev 2026-01-30 15:02:26 följande:

I ärlighetens namn- om det vore en man som betett sig som TS då hade han nog inte fått någon mer dejt med mig heller.

Man utgår trots allt från att alla försöker visa sin bästa sida på en första träff. Och om man tror att detta är den bästa sidan...Tyst

Det finns absolut personer som har haft katastrofträffar och ändå slutat som gifta men jag tror att de då har ett mer avslappnat förhållningssätt allmänt, än den här mannen. Oavsett vad TS gör verkar risken överhängande att hon kommer att få höra om den där kvällen i hela sitt liv och nej, då ska man nog inte vara ihop.

Det är nog bara att lägga detta till handlingarna och börja om, tror jag.

Det vsr inte första träffen!  Kanske tionde
  • Anonym (1X2)
    Anonym (Full) skrev 2026-01-30 18:31:39 följande:
    Det vsr inte första träffen!  Kanske tionde
    När ska ni gifta er? 
  • Anonym (?)

Återigen - har bäddat ner några överförfriskade damer i mitt liv - dock avstått från "fyllesex" på det viset. Vill gärna ha en närvarande kvinna.
    Jag undrar hur de båda tänkte när de hade sex i det läget, både på kvällen och morgonen efter.
    Borde ju känts jävligt lattjo för båda.
    Dagen efter frukost är inte att rekommendera, särskilt efter en "borta-match"

• Anonym (1X2)
    Anonym (?) skrev 2026-01-30 19:58:47 följande:

Återigen - har bäddat ner några överförfriskade damer i mitt liv - dock avstått från "fyllesex" på det viset. Vill gärna ha en närvarande kvinna.
    Jag undrar hur de båda tänkte när de hade sex i det läget, både på kvällen och morgonen efter.
    Borde ju känts jävligt lattjo för båda.
    Dagen efter frukost är inte att rekommendera, särskilt efter en "borta-match"

Jag tyckte att hon beskrev att så inte inte var fallet, man kan ha otur och ramla och slå sig ändå, och givetvis spilla rödvin på mattan.

Nu mår de bra och dejtar vidare som kärleksfulla duvor  
  • Anonym (?)
    Anonym (1X2) skrev 2026-01-30 21:42:45 följande:
    Jag tyckte att hon beskrev att så inte inte var fallet, man kan ha otur och ramla och slå sig ändå, och givetvis spilla rödvin på mattan.

Nu mår de bra och dejtar vidare som kärleksfulla duvor  
    Ja då säger vi så...
  • Anonym (1X2)
    Anonym (?) skrev 2026-01-30 22:01:27 följande:
    Ja då säger vi så...
    Det gör vi 
  • Anonym (Johannes)

Om mannen nu anser att TS inte kunde ta hand om sig själv och låg och simmade på golvet har han också utnyttjat hennes tillstånd genom att ha sex med henne. Straffbart i så fall. Jag tycker TS ska fråga honom varför han hade sex med henne i det tillstånd han uppenbarligen ansåg henne vara i. Han är ute på väldigt svag is här! 

• Anonym (abc123)

Jag säger det igen TS! Res på dig och gå därifrån. Du är värd så mycket mer och bättre.

• Anonym (1X2)
    Anonym (abc123) skrev 2026-02-04 19:08:28 följande:

Jag säger det igen TS! Res på dig och gå därifrån. Du är värd så mycket mer och bättre.

Kanske är det sant, men vad vet vi vad hon själv är värd? Tycker inte att vi fått ut så mycket av henne här, så kanske är de av samma skrot och korn?

Jag kan inte bedöma henne riktigt, av det lilla hon skrivit här. Hon har inte varit speciellt aktiv heller. 
  • Anonym (Nej)

Jag tycker ni ska lägga ner, det kommer inte bli bra. Jag kan förstå om man blir besviken om man sett fram emot en trevlig kväll och dejten blir så full att den trillar omkull i samband med en vanlig middag. Men känns sen heller inte helt ok av honom att ha sex med en dejt som är så full att hon trillar omkull? Varför vill man ens det om man inte är lika full själv förstås då? Nä, det låter inte som en bra början för någon av er. 

• Anonym (hmmmm)

Hoppas du lämnat tönten, TS!

Svar på tråden Arg på mig - blev för full