• Anonym (D)

Mod raderar

Mod raderade en helt text enbart för att jag skrev i slutet... "Fuck humanity"  som alla kunde förstå förutom personen som anmält inlägget.. om man läste hela texten och förstod vilka orättvisor man blivit utsatt för! Det är ju helt sjuk !

• Svar på tråden Mod raderar
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Suck ja)
    Anonym (D) skrev 2026-01-24 03:34:16 följande:

Mods på denna sida lär väl behöva blöja på sig ärligt talat! Och kanske sluta dricka rödvin???

Well said!!!
  • Anonym (Pårökt)
    Anonym (D) skrev 2026-01-24 03:23:42 följande:
    Mod raderar

Mod raderade en helt text enbart för att jag skrev i slutet... "Fuck humanity"  som alla kunde förstå förutom personen som anmält inlägget.. om man läste hela texten och förstod vilka orättvisor man blivit utsatt för! Det är ju helt sjuk !

Är du släkt med killen som skapat tråden: "Hur ska jag överleva?".

Samma typ av haschnoja och skapat nära varandra i tid.
  • Anonym (D)
    Anonym (Pårökt) skrev 2026-01-24 06:38:19 följande:
    Är du släkt med killen som skapat tråden: "Hur ska jag överleva?".

Samma typ av haschnoja och skapat nära varandra i tid.
    Släkt? Läste samma tråd, han påstod att han inte brukade hasch? Att vara förespråkare får väl vem som helst vara ? Eller ska du göra det förbjudet? 
  • klyban
    Anonym (D) skrev 2026-01-24 03:34:16 följande:

På ett annat forum råkade jag skriva till en kvinna.. "Om du skyddar människan så dödar jag dig " (fast på engelska.-- vet du vad jag fick för svar? Hon svarade som ej svensk!)... Nevermind, death to humans! Och en tumme upp! Hon sket inte på sig! Mods på denna sida lär väl behöva blöja på sig ärligt talat! Och kanske sluta dricka rödvin???

Eller så kan man vårda sitt språk istället.
    Så kan du dricka mer röd vin.

Hur kan du inte förstå att det du skriver är sånt som är emot familjelivs regler?
    Du har ju trots allt godkänt reglerna och det är innehållslösa "utfall" du gör.

Dock väldigt fascinerande att du inte förstår detta själv.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (hej)

Hur vet du anledningen till att det blev borttaget?

• klyban
    Anonym (hej) skrev 2026-01-24 10:24:05 följande:

Hur vet du anledningen till att det blev borttaget?

Det står i mailet du får om det borttagna inlägget.
    Dock inte superpreciserat, men nog för att man skulle förstå tex att det är ett dåligt språkval.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (ViV)

Exakt hur lyder motiveringen mod gav?

Svar på tråden Mod raderar