• Anonym (Saknad)

Snubblade in på ett x profil

Jag råkade inat snubbla in på ett x profil.. eller kanske flera x hehe. Men Jag förstår  inte vad hon har gjort??? Hon ser inte alls ut som den väcka ängeln som jag var med.. hon ser ut som en helt annan person ! Hon måste ha opererat sin näsa.. MINST!"  Hon som var så VACKER ! Jag förstår ingenting ärligt talat !? Ändå vet jag att det är samma person så skriv inte att det är fel person för det är det inte. Det gjorde ärligt talat ont att se henne så förändrad... då hon redan var så VACKER !  Alla mina x är vackra i övrigt.. de ligger på 10/10 eller 9/190.. så fattar inte vad hon har gjort med sig själv!?

• Svar på tråden Snubblade in på ett x profil
  • Anonym (Saknad)

väcka = vackra*

• Anonym (Nja)

9/190 låter inte som någon kalaspingla direkt.

• Anonym (Saknad)
    Anonym (Nja) skrev 2026-01-24 07:28:02 följande:

9/190 låter inte som någon kalaspingla direkt.

nja.. jag skrev bara ut din kukstorlek vs min! 
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Saknad) skrev 2026-01-24 07:31:40 följande:
    nja.. jag skrev bara ut din kukstorlek vs min! 
    Fel av mig i så fall. Jag trodde du egentligen menade hur många ggr du lyckats åstadkomma något av värde i livet. Men det kan väl knappast vara så många som 9/190, eller?
  • KimLinnefeldt

Bedrövligt med alla plastiga tjejer med silikontuttar, spänt skinn i pannan, fulsmal näsa och svullna läppar som om de fått stryk. Alla dras till samma ideal, det personliga utseendet försvinner. Suck.

• Anonym (Saknad)
    Anonym (Nja) skrev 2026-01-24 07:50:07 följande:
    Fel av mig i så fall. Jag trodde du egentligen menade hur många ggr du lyckats åstadkomma något av värde i livet. Men det kan väl knappast vara så många som 9/190, eller?
    Återigen så står du för den lilla siffran och jag den stora.. 
  • Anonym (Saknad)
    KimLinnefeldt skrev 2026-01-24 08:05:16 följande:

Bedrövligt med alla plastiga tjejer med silikontuttar, spänt skinn i pannan, fulsmal näsa och svullna läppar som om de fått stryk. Alla dras till samma ideal, det personliga utseendet försvinner. Suck.

Ja.. så sjukt tråkigt! Hon var så JÄVLA VACKER ärligt talat. Nu när jag såg henne så .. Vem är det där !?!?? Liksom plus översminkad. Vi som hade så kul i sängen nakna och hon osminkad. NU känner man inte ens igen henne alls längre.. inte så att hon har blivit äldre (hon är fft typ 32 år) Men känner inte igen henne alls!?? Men skitsamma kanske.. Jag hoppas att hon mår bra ändå. Det är det viktigaste! Hon var inte min största kärlek alls.. men det roligaste jag haft i sängen! (ej svensk)
  • Anonym (Krister)
    KimLinnefeldt skrev 2026-01-24 08:05:16 följande:

Håller med. De fattar inte att det är vackrare att ha något originellt. Så trist om alla tjejer ska ha löshår, ankläppar, lösögonfransar och stora bröst. 

Jag dras inte alls till sånt! Ingen charm och inget originellt som man inte sett tusen ggr förut.

• Anonym (Nja)

Nä, tuffa tjejer med attityd som gjort om hela sitt utseende så det bara skriker osäkerhet är inte attraktivt.

Svar på tråden Snubblade in på ett x profil