Bästa sexställningarna
Det känns som att jag och min kille har fastnat lite och det blir att jag rider jämt och annars är det typ missionären, så skulle vilja ha lite tips på bra ställningar att variera med om man vill testa lite nytt.
Det känns som att jag och min kille har fastnat lite och det blir att jag rider jämt och annars är det typ missionären, så skulle vilja ha lite tips på bra ställningar att variera med om man vill testa lite nytt.
Det går ju att variera ridandet med en reverse cowgirl om man fortfarande vill rida men få variation på det, vilket kan vara en lättare övergång om man vill testa något nytt.
Gillar man oralsex så är 69:an helt klart värt att testa, den går ju också att variera antingen genom att man ligger på sidan eller att en av er sitter ovanpå den andra (bästa enligt mig).
Gillar man bakifrån så finns ju den klassiska "doggy style", och den kan man göra både ståendes på alla fyra men också om tjejen ligger platt på mage vilket kan vara skönare om man inte vill ha lika djup penetration. Sen kan man ju också skeda vilket är mysigt!
Testa "kattställningen". Hon ligger under med benen ihop, han kommer in i henne. Och så höjer och sänker hon kroppen, och han följer med. Krävs lite träning men kan blir häftigt.
Börja med att ha en kudde under svanken i missionären.
En annan bra är om tjejen ligger på sidan precis som hon sitter i en stol och killen halvstår på knä. Alltså som att killen kör missionären men tjejen ligger på sidan. Svårt att förklara Märker jag 😬
Jag gillar saxen; som man så har man bra kontroll över hastighet och djup samtidigt som man enkelt kan stimulera klitoris och använda den andra handen för att smeka bröst eller andra delar av hennes kropp. Den är dessutom bekväm för bägge parter, så fungerar vädligt bra även om man ine är i prefekt fysisk form.
Jag gillar saxen; som man så har man bra kontroll över hastighet och djup samtidigt som man enkelt kan stimulera klitoris och använda den andra handen för att smeka bröst eller andra delar av hennes kropp. Den är dessutom bekväm för bägge parter, så fungerar vädligt bra även om man ine är i prefekt fysisk form.
Saxen låter som den jag kallar "sjöstjärnan" .... om så är det en riktigt bra variant på missionären.
Saxen låter som den jag kallar "sjöstjärnan" .... om så är det en riktigt bra variant på missionären.