• Anonym (Anonym)

Är han intresserad eller inte ??

Hej! Jag och kille matchade med varandra på Badoo 26/12 och la sen till varandra på instagram och började skriva där. Vi har matchat flera gånger på Tinder också men nu senaste efter att vi matchade för en vecka sen så verkar det som att han tog bort matchningen för jag hittar den inte.

Han frågade för ca 3 veckor sen om jag ville träffas och då sa jag att jag inte var redo för nåt seriöst just nu men att jag gärna träffas som vänner.

Han svarade "Jag har typ inte så mycket behov av fler vänner just nu så vet inte riktigt" 

Sen fick det några dagar och sen matchade vi på tinder igen och jag frågade vad han hade gjort i helgen och han svarade och frågade mig vad jag hade gjort sen dess har vi inte skrivit det var 10 dagar sen. 

Jag sa egentligen bara att jag inte redo för nåt seriöst pga att jag var ledsen över en annan kille men jag känner väl att jag kan träffas en gång på en fika iaf och senför får man se vad som händer jag söker seriöst i första hand men det måste gå långsamt isåfall.

Ska jag göra mig nåt mer eller är han inte intresserad ?

Vi har fortfarande varandra på instagram iaf så jag vet inte v

• Svar på tråden Är han intresserad eller inte ??
  • Anonym (back)

Jag har sagt det förut och säger det igen men man får tydligen inte leka matchmaker här: du och anonymswe skulle passa såååå bra ihop, ni verkar söka samma saker!

• Anonym (back)

Du är dessutom borttagen då han säkert insåg vem du var igen så våra svar är helt meningslösa.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (back) skrev 2026-01-28 11:32:36 följande:

Du är dessutom borttagen då han säkert insåg vem du var igen så våra svar är helt meningslösa.

Ja men varför har han kvar mig på Instagram då ?
  • Anonym (back)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-28 11:37:04 följande:
    för att han inte bryr sig vem som följer, inte för att du ska ändra dig angående sex
  • Queen81
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-28 11:15:30 följande:
    Sen när jag har jag sagt att jag inte vill dejta ? Det enda jag vill är att hitta nån vettig man som gör mig lycklig. Och jag vill ha nåt seriöst.
    Men skojar du? Du skrev precis att du skrivit till honom att du inte är redo för något seriöst utan kunde tänka dig att ses som vänner.
  • Anonym (J)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-28 11:14:13 följande:
    Jo jag vill visst dejta honom . Jag har också på min tinder profil att jag söker seriöst så jag har inte lurat honom.
    "då sa jag att jag inte var redo för nåt seriöst just nu men att jag gärna träffas som vänner."
  • Anonym (Q)

Du är inte seriös på en fläck. Bekräftelsekåt är vad du är. Du leker med män och blir råsur om du blir bemött på samma sätt. Vänner får du träffa på annat sätt. Vill du ha fwb så var tydlig med det. 

• Anonym (Roine)

Dina inlägg är lite röriga. Du är en sån som jag brukar kalla trasselgumma. Såna undviker jag.

• Anonym (Mmm)
    Snitches skrev 2026-01-28 10:45:28 följande:

Han var intresserad, men tappade intresset när du avvisade honom. 

Det är vad jag också tror.
  • molly50
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-28 11:15:30 följande:
    Sen när jag har jag sagt att jag inte vill dejta ? Det enda jag vill är att hitta nån vettig man som gör mig lycklig. Och jag vill ha nåt seriöst.
    Du svarade honom att du inte var redo för något seriöst men gärna ville träffas som vänner. Det är väl inte att vilja dejta?
    Jag tycker det verkar som att du behöver vänta med att dejta seriöst tills du har kommit över den andre killen.
    Att leka med andra killars känslor tills du har gjort det är inte schysst.
    Och det andas desperation,vilket inte brukar vara så attraktivt för män.
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-28 11:14:13 följande:
    Jo jag vill visst dejta honom . Jag har också på min tinder profil att jag söker seriöst så jag har inte lurat honom.
    Så varför sa nej då? 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-28 11:37:04 följande:
    Han brys sig väl inte att du följer honom där.... 
  • Anonym (Råd)

Skulle vilja ge dig ett råd, TS. Satsa på män som visar tydligt intresse för dig. Strunta i män som tar bort matchingar (eller blockar dig). Försök med någon annan istället när du är redo.

• Anonym (Soja)

Det är inget konstigt... Du har ju typ "dissat" killen. Du vill ses som vän eftersom du inte är redo. Är inte så stor efterfrågan på sånna dejter. 

Han har kvar dig på insta för då killar har större huvudbry om att aktivit gå in och ta bort följare. Vet ingen kille som håller på så.

• Anonym (Soja)

Det är inget konstigt... Du har ju typ "dissat" killen. Du vill ses som vän eftersom du inte är redo. Är inte så stor efterfrågan på sånna dejter. 

Han har kvar dig på insta för då killar har större huvudbry om att aktivit gå in och ta bort följare. Vet ingen kille som håller på så.

• TriC
    Anonym (Anonym) skrev 2026-01-28 11:19:13 följande:
    Nej just du kände jag mig inte redo för att jag var ledsen över en annan kille inte visste hur det skulle bli mellan oss eftersom han har varit fram och tillbaka.

Ja men varför matchar han med mig flera gånger då ?
    Killar svajpar höger på nästan alla tjejers profiler. Därför har du väl kommit med igen av bara farten. 
Svar på tråden Är han intresserad eller inte ??