Han vill inte ha sex
Som tråden lyder. Min kille och jag har varit ihop i 2 år.
vi bor ihop. Första året var sexlivet relativt bra, dock nästan alltid på hans villkor. han har berättat tidigare att sex varit problem i tidigare relationer då han ibaldn haft problem att hålla ståndet osv osv. Har varit förstående och uppmuntrat honom mycket under sex vilket gjort att han alltid hållt sig hård under sexet men känns som att det alltid varit rätt stressat sex, han behöver pang på knulla direkt för att inte bli slak, och vi byter aldrig ställning, vi kör nästan alltid bara bakifrån. Knappt nåt förspel alls.
mer och mer senaste halvåret dör det ut, jag blir avvisad gång på gång, han säger att han inte är kåt. Jag känner att de känns fel att fortsätta relationen när det ser ut såhär eftersom han själv inte verkar vilja lösa detta. problemet är egentligen inte att jag måste ha snoppen utan mera känna att han bryr sig om min lust också. Men är jag kåt så kan han ändå avvisa mig helt och inte ens försöka tillfredsställa mig? är ovan med detta. Jag är ung och attraktiv och förstår inte problemet? vi har inte ens sex en gång i veckan liksom. Känns så tråkigt. Vad gör man?
de handlar inte endast om sexet utan om närhet och intimitet, en stund för bara oss. Men han verkar ha noll intresse för det. mitt ex kunde bli djupt besviken när jag inte ville ha sex, närheten för honom var viktig. är bara ovan med detta