Går det att komma över en otrohet?
Min man och jag har haft en liten kris under hösten. många år utan bra kommunikation och en del sjukdomar i släkten har gjort att min man tvivlade på oss.I sept/okt var han helt säker på att han skulle lämna mig. han har även haft lite känslor för en kollega. vi började jobba tillbaka oss men under nov så kysstes han kollegan. vilket han bara dagarna efter berättade om, märktes att han skämdes. Vi jobbade vidare på relationen o runt dec var jag helt säker på att nu var det mig han ville ha o vara med. då får jag reda på att han vart hemma hos kollegan för "att reda ut en del saker", då hon haft det tufft med sin man som vart "våldsam", tror inte de gjort något. men för mig är även det otrohet, för jag tycker inte man åker hem till en kollega så där....
Samtidigt som han inte berättade om det.
Nu har vi jobbar tillbaka och det känns väldigt bra mellan oss med mycket närhet o sex, mycket kommunikation som vi tidigare inte hade o han tillåter mig att fråga vad som helst o jag har haft fått titta i hans telefon o så, inga konstigheter. men för mig kommer detta upp i tankarna igen o jag känner mig lite äcklig av att han gjort som han gjort. samtidigt känns vår kärlek mycket djupare än tidigare.o jag älskar verkligen honom o jag är helt säker på att han älskar mig. men går det att komma över en otrohet helt? hur lång tid tar det? hur har det vart för er andra?