Schizofreniska tankar kring min man?
Jag börjar undra om jag har nån form av schizofreni...jag KAN INTE sluta misstänka min man för otrohet eller oroa lig för att han ska vara otrogen. Jag har snokat igenom datorn(genensam), variit ut på hans fb samt instagram, har fått kolla hans telefon om jag frågat om den, utan problem liksom. Han berättar allt som händer på jobbet, han kramade en kvinnlig kollega en gång när hon var ledsen, en annan gång sa han att hon var söt, jag fick panik o trodde han skulle välja henne istället för mig, visade sig att hon var lesbisk o är mer som en kille än nåt annat,träffat henne. Min man o jag har varit tsm i snart 7 år gifta 5. Men jag kan inte sluta ha dessa tankar! Kan det vara nån form av schizofreni? Jag har autism i grunden o har aldrig haft sånna här problem föränn jag träffade honom, han har aldrig gjort nåt som får mig att tro egentligen att han varit otrogen men min hjärna säger typ "nu har han inte kommit hem från nattjobbet än han är säkert hemma hos nån för ett snabbligg". Jag kan inte prata med han om det för jag skäms så mycket o vill inte såra han att jag tänker så som jag tänker. Han är så ärlig med mig, säger att jag är så sexig, han tänder på mig o vi har inga problem så sätt...så jag förstår inte varför min hjärna går igång så....