Bekänna/prata om oskyldig flirt?
Hej alla medlemmar!
Jag behöver ventilera lite om en grej..
Det blev utgång med ett större sällskap häromveckan, efter puben vidare för fest hemma hos en i sällskapet.
Det kommer in fler på fest, några för mig okända människor, en utav dessa personer börjar prata en del med mig så som man liksom gör när man träffar någon ny person. Vi snackar lite allt möjligt och spelar musik och pratar saker relaterat till musiken etc..
Senare mot kvällen/natten så tar vi en "rökpaus" personen ger mig en komplimang och en viss blick.. jag erkänner att jag tycker om bekräftelsen jag får.. lagomt på lyset jag var så ger jag personen en komplimang tillbaka, att jag tyckte hen hade fina ögon och vore jag singel så kanske du hade fått en puss, men nu är det så att jag har en där hemma som jag aldrig skulle vilja svika på ett sånt sätt, så därför ska vi sätta stopp här, sade jag.
Oskyldigt flirtande pågick litegrann, någon blick sådär och personen kunde sätta sig lite väl nära, något hängde i luften skulle man kunna säga.
Jag gillade detta där och då ska jag erkänna, väldigt onykter och kanske i behov av bekräftelsen eller jakten på romantik 🤔
Nu hände inget mer än så men känner mig ändå ångestfylld över det hela. Skulle aldrig någonsin vara otrogen mot min sambo som jag älskar och har ett bra liv med sedan flera år tillbaka.
Ska jag prata med min sambo om detta eller bara glömma det hela som en oskyldig flirt på fyllan liksom?
Ska