Ezmeraldah skrev 2026-02-20 00:45:01 följande:
Så om jag tänder på att våldta unga killar så är det okej att jag låtsas vara en ung kille som blivit våldtagen och vill prata med andra i samma situation? Är det okej att jag sen ber killarna om detaljerade beskrivningar av hur det kändes i deras intima områden när de blev våldtagna? Och så småningom frågar ifall de fått avföringsinkontinens och använder blöjor? Kan jag fråga om de tänder på att använda blöja? Och skriva "jo, kom igen, det är inget att skämmas för" om de förnekar det? Kan jag fråga om de använder string när de skiter på sig? Kan jag även skicka PM med videoklipp och be dem om bilder?
Jag menar, alla fattar ju att det är spännande och inspirerande att skriva i ett sexforum, oavsett hur man hittat dit. Om man tycker att det här känns lite främmande kan man ju klicka sig in i nåt annat forum. Kanske nåt forum för frimärkssamlare eller ko-stylister. Dessutom är ju trolltrådar faktiskt vanligare än gnugga-klittan-trådar så därför är det inget problem. Och så länge jag inte har högerhanden i fittan samtidigt som jag läser svaren så är det ju ingen gnugga-klittan-tråd utan bara allmänt upphetsande. Nice!
Jag förstår inte riktigt hur du kan läsa mitt inlägg och tycka att det där är ett rimligt svar.
Om du nu har läst så otroligt mycket på forumet, så att du av någon anledning vet om varenda märkligt extremfall, så har du ju också sett att det inte går att ha en diskussion om erfarenheter kring orgasmer, oralsex, ägglossning eller penisstorlekar utan att någon gnäller om "runktrådar".