• Anonym (Samsam)

Hotell sex?

Hej!
    Jag och min sambo ska bo på hotell kommande vecka. Det är sällan vi får vara "ifred" och göra det som partnerns vill göra pga många olika anledningar men tänkte väl nu passa på rejält!

Kan väl medge att vi har lite halvtaskig fantasi men ändå så går vi båda med på i princip allt! 
    Allt från mys liggande till riktiga råknull.
    Men de ja önskar är tips på vad vi skulle kunna hitta på och verkligen utnyttja de 2 nätter vi har ensamma med varandra.
    Allt mellan himmel och jord är välkomnat så länge det inte handlar om rent plågeri/förnedringar. 
    Så skriv gärna vad ni tycker/gillar så har vi något att hämta inspiration från.
    Tack på förhand 😃

• Svar på tråden Hotell sex?
  • Anonym (C)

Varför inte utgå från era fantasier istället för andras? Tvivlar på att ni gillar samma som jag. Jag älskar att få smisk och bli tröstad med att bli slickad till orgasm för att sedan bli tagen vilt och passionerat om du nu blir inspirerad av det. Älskar hotell sex men fokusera på att njuta av varandra och att ge den njutning ni vill ge varandra.

• Anonym (Mannen)

Ni kan ju passa på att bjuda in ett annat par, eller en extra tjej/kille. Är en sådan grej man kanske inte gör hemma av olika skäl. Bor man på hotell, särskilt på annan ort, kan det vara kull att passa på att ha lite flersamhet.

• Anonym (Anonym)

Jag o frun brukar också försöka komma iväg ibland.
    Vi är väl dock ganska ?tråkiga? . Brukar börja med en drink i baren och sedan upp på rummet. Hon brukar ha på sig svarta stay ups utan trosor med en kortare kjol som framhäver hennes stora kurvor vilket jag gillar. 

Sedan brukar hon ligga på sängen och onanera innan jag efter en stund kommer in i rummet och ?kommer på henne?. Vid det här laget är vi båda rejält kåta så det brukar sluta med ett vanligt doggystyle knull där vi
    oftast kommer samtidigt . Ibland kollar vi på porr som hon har valt. Tror inte på att blanda in andra. 

• KimLinnefeldt

Hotellsex är mums, kanske för att det känns mer spännande med en annan miljö. Som att man har sex med någon ny/annan. Vilket kan öppna för att testa saker som inte ni inte testat förut. Låt var och en föreslå varsin "överraskning" till hotellrummet.

Ni har gott om tid på er. Försök att dra ut på det, spring inte mot orgasmsnöret direkt. Ta pauser, duscha tillsammans, se på naturprogram på teve, börja om, börja om, börja om...

• Anonym (…)

Gå till hotellbaren var för sig och försök att ragga upp varandra.
    Funkar bäst på hotell som har barer där andra är välkomna också.

• Anonym (Äkta mannen)

Vi har en gemensam dröm att frun ska bli uppraggad i hotellbaren, börjar nog bli dags för en hotellnatt igen snart...

Svar på tråden Hotell sex?