• Anonym (Anonym)

Bästa dagen för sex

Söndag , i bästa fall vaknar båda upp lite lätt bakfyllekåta och det blir en omgång direkt. Sedan mitt på dagen genom ett längre knull. Vad säger ni ?

• Svar på tråden Bästa dagen för sex
  • Anonym (!!!)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-02-22 19:01:44 följande:
    Bästa dagen för sex

Söndag , i bästa fall vaknar båda upp lite lätt bakfyllekåta och det blir en omgång direkt. Sedan mitt på dagen genom ett längre knull. Vad säger ni ?

Vi säger inget. Har du tråkigt gå lägg dig och sov eller ta en bok och läs. Så många som har ingenting att göra. 
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Anonym) skrev 2026-02-22 19:01:44 följande:
    Bästa dagen för sex

Japp, bra. Man är utvilad efter lördagens ledighet, lite bakiskåt, och på morgonen har testosteronet nått maxnivån. 
  • fultextad användarhandbok

Söndag är amatörernas dag. Tisdag 04:30 är det som i så fall gäller. Då man inte har några ursäkter kvar. Snöblandat regn som slår mot fönsterrutorna. En etta med sliten plastmatta och en filt som luktar tvättstuga på en gammal gulnad madrass. Vi kallar det för patina. För litet för stora drömmar, men med en trotsig puls. Ingen romantik, bara en enkel parningsakt och rå socialrealism. Inga löften, där och då är tillräckligt. Så tisdag är bästa dagen!

• Tecum
    fultextad användarhandbok skrev 2026-02-25 21:09:47 följande:

Söndag är amatörernas dag. Tisdag 04:30 är det som i så fall gäller. Då man inte har några ursäkter kvar. Snöblandat regn som slår mot fönsterrutorna. En etta med sliten plastmatta och en filt som luktar tvättstuga på en gammal gulnad madrass. Vi kallar det för patina. För litet för stora drömmar, men med en trotsig puls. Ingen romantik, bara en enkel parningsakt och rå socialrealism. Inga löften, där och då är tillräckligt. Så tisdag är bästa dagen!

Haha, bra skrivet! Poetisk vardagsrealism i toppklass, när kommer boken ut?
  • fultextad användarhandbok
    Tecum skrev 2026-02-26 17:53:35 följande:
    Haha, bra skrivet! Poetisk vardagsrealism i toppklass, när kommer boken ut?
    Tack, ibland får man till det! Snart på Adlibris, ja det hade varit något det.Glad
Svar på tråden Bästa dagen för sex