• Anonym (Jämlikhet)

Tänk att få njuta sex som en kvinna.

Jag är avundsjuk på kvinnor som har det så mycket bättre när det gäller sex. 

Hela kvinnan är skapad för att få största möjliga sexuella njutningar. Kvinnan kan uppleva stor njutning vid smekningar av hals och nacke. Kvinnans läppar är som erotiska känselspröt, och samma sak är det med hennes bröst. De flesta kvinnor njuter när hon blir smekt på insidan av låren. Sedan själva kvinnans kön är som uppsjö av njtningssensorer allt från hennes anus, blygdläppar, clitoris, slidan och g punkten. Jag har aldrig träffat en kvinna som varit medveten om denna tillgång för njutning. 
    Vi stackars män har våra sensorer avgränsade på några kvadratcentimeter på kuken huvud.

När man stimulerar en kvinna njuter hon, kvider och stönar kroppen rör sig i spasmer och hennes skrik ljuder. Dessutom kan hon hålla på i flera timmar.
    Vi stackars män flåsar möjligen lite innan vi kommer med en pust. Och som kvinnor brukar skämta om är det över på några sekunder för unghanen.

Som vi alla vet kan kvinna komma i orgasm efter orgasm. Hon kan lämna ett ormbo på morgonen och med lite tur ha ett nytt erotiskt möte på lunchrasten.
    Vi stackars män får nästan aldrig till det mer än en gång. Efter utlösningen säckar den ihop i skrynklig paket.

Kvinnan som 20 åring är en härlig sexuell varelse, och till hennes lycka är kvinnan lika kåt som 40 eller 50 åring. Kanske t.o.m. mer. 

Vi stackars män upplever vår storhet i några få ungdomsår. Med tilltagande ålder blir vi mindre lockade av kärlekens fröjer.

Det paradoxala är att kvinnan utan svårighet enkel kan ragga en man oavsett ålder, plats eller läge.
    Vi stackars män ska först uppvakta och inte sällan misslyckas i våra raggningssträvanden.

Vi stackars män trots den enorma sexuella ojämlikheten ska ändra oss för ökad jämlikhet.
    Hur fa..n ska det gå till?

Kvinnor ni fattar inte hur lyckligt lottade ni är, men njut så länge livet är så orättvist.

• Svar på tråden Tänk att få njuta sex som en kvinna.
  • Anonym (W)

Du har så otroligt fel. Det där kanske gäller vissa kvinno, men definitivt inte alla.

• Anonym (W)

Kan tillägga att jag alltid har varit avundsjuk på män och hur lätt de njuter, så det kanske kan ge dig lite perspektiv? Tror inte att det enbart handlar om kön, men samtliga män jag har varit med har njutit betydligt mer än jag, och de har inte på något sätt varit egoistiska eller inte brytt sig om min njutning, så det är inte därför.

• Anonym (Jämlikhet)
    Anonym (W) skrev 2026-02-25 22:59:27 följande:

Kan tillägga att jag alltid har varit avundsjuk på män och hur lätt de njuter, så det kanske kan ge dig lite perspektiv? Tror inte att det enbart handlar om kön, men samtliga män jag har varit med har njutit betydligt mer än jag, och de har inte på något sätt varit egoistiska eller inte brytt sig om min njutning, så det är inte därför.

Hur kan du veta att männen i ditt liv har njutit mer.
    De gånger jag varit med en kvinna har jag ju antytt att det var bra,
  • Anonym (Öhh)

Ja det kanske är lätt och hitta ett ligg om man har noll preferenser. Men för mig så ger det inget att ligga med främlingar, få är investerade till att gr den där njutningen som du beskriver utan ska bara ta för sig för sin egen njutning. Kyssar på halsen och i nacken och smekningar kan man glömma, tro mig jag har försökt hitta en kk som kan ge riktig tillfredsställde, inte bara en orgasm eller två.
    nej det behövs förälskelse och kemi för att få något vettigt ut ur det och det är det få män som vill "prova" att gr sig hän för.

• Mayjel

Det där var ju en minst sagt förskönad bild av kvinnlig sexualitet. Det går inte så enkelt till som du tror, många gånger.

• Dimisi

Vad fint att du är medveten om kvinnans stora potential till njutning! Hur kan du veta allt detta utan att ha kommit i kontakt med begreppet tantra?

Kvinnans njutning är även din källa till njutning. Att vara den som framkallar sensationer kvinnan inte ens visste att hon kunde känna, får mannen att växa och känna lugn och tillfredsställelse.

Menar du verkligen att du är avundsjuk, eller formulerar du dig så mest för att du vill att vi kvinnor ska fatta hur stor potential till njutning vi har?

Åldern spelar ingen roll eftersom din utlösning är obetydlig för hennes njutning.

• Anonym (123)

Ah! En tråd där man bråkar om vem som har det sämst.

• KimLinnefeldt
    Anonym (Jämlikhet) skrev 2026-02-25 22:54:14 följande:
    Tänk att få njuta sex som en kvinna.

Jag är avundsjuk på kvinnor som har det så mycket bättre när det gäller sex. 

Hela kvinnan är skapad för att få största möjliga sexuella njutningar. Kvinnan kan uppleva stor njutning vid smekningar av hals och nacke. Kvinnans läppar är som erotiska känselspröt, och samma sak är det med hennes bröst. De flesta kvinnor njuter när hon blir smekt på insidan av låren. Sedan själva kvinnans kön är som uppsjö av njtningssensorer allt från hennes anus, blygdläppar, clitoris, slidan och g punkten. Jag har aldrig träffat en kvinna som varit medveten om denna tillgång för njutning. 
    Vi stackars män har våra sensorer avgränsade på några kvadratcentimeter på kuken huvud.

Men är du säker på att mannen inte kan uppleva detsamma? Jag tänker att det går att öva upp sin sensibilitet. Jag har märkt att när jag har ögonbindel och hon leker med mig så ökar känsligheten över hela kroppen.

Men visst verkar det skönast att vara kvinna...
  • Anonym (B)

Kan förstå lite vad du menar, tjejen jag träffar nu får närmast våldsamma orgasmer, har hänt 2 ggr att hon svimmat under en orgasm. Det har jag aldrig varit nära. Men hon är den enda jag träffat som uppnår den nivån av sanslös njutning. Har träffat många kvinnor som aldrig fåtf orgasms alls, framför allt inte av penetrerande sex (inte bara med mig utan någonsin). 

Tror nästan alla män kommer nästan varje gång de har sex medan många kvinnor kommer sällan eller aldrig. Beakta det också när du simmar i din avundsjuka.

• Anonym (Larry Ben Hur)
    Anonym (B) skrev 2026-02-26 15:47:22 följande:

Kan förstå lite vad du menar, tjejen jag träffar nu får närmast våldsamma orgasmer, har hänt 2 ggr att hon svimmat under en orgasm. Det har jag aldrig varit nära. Men hon är den enda jag träffat som uppnår den nivån av sanslös njutning. Har träffat många kvinnor som aldrig fåtf orgasms alls, framför allt inte av penetrerande sex (inte bara med mig utan någonsin). 

Tror nästan alla män kommer nästan varje gång de har sex medan många kvinnor kommer sällan eller aldrig. Beakta det också när du simmar i din avundsjuka.

Min fru får alltid orgasm, tack vare sin Satisfyer (eller min tunga). Men hennes orgasmer är ganska små. Mest ett litet "ymf". Jag har frågat hur jag kan göra för att hjälpa henne till en starkare orgasm, men hon säger att hon är nöjd som det är. 
  • Anonym (W)
    Anonym (Jämlikhet) skrev 2026-02-25 23:05:50 följande:
    Hur kan du veta att männen i ditt liv har njutit mer.
    De gånger jag varit med en kvinna har jag ju antytt att det var bra,
    Vad menar du? Hur vet du att kvinnorna du har varit med har njutit mer? Antagligen på ungefär samma sätt?
  • Anonym (Va??)

Ursäkta men - vilket jä..a dravel!

• Anonym (Engångsraket)

Min tjej kommer oftast flera gånger när vi har sex det är jag lite avis för.

• Pappa i sthlm

Visst finns det massor med kvinnor som inte njuter alls av sex. 

Men om jag bara går till mitt eget förhållande så visst känner även jag att min fru får mer njutning än jag. Min njutning är mest kopplad till att hon njuter. Inte alls lika mycket till det hon "gör för mig". Sen är jag långt mycket mer intresserad av att stegra hennes njutning än hon är av det motsatta också. Så hennes orgasmer är fler, längre och mera kraftfulla än min som är rätt futtig i sammanhanget och om jag skall vara uppriktig, rätt ointressant (för mig). Jag kan utan problem avstå hennes smekningar m.m. och även min orgasm. Om jag njuter så är det helt och hållet av hennes njutning. 

• Anonym (Jämlikhet)
    Anonym (W) skrev 2026-02-25 22:56:13 följande:

Du har så otroligt fel. Det där kanske gäller vissa kvinno, men definitivt inte alla.

Hej W
    Vi människor är olika och jag lider med dig att du inte kan dra nytta och glädje av att du är en kvinna med de förutsättningar som kvinnan har vad gäller sex. Det är ju bra att du kan ge dina älskar en skön stund.
  • Anonym (Jämlikhet)
    Dimisi skrev 2026-02-25 23:56:05 följande:

Vad fint att du är medveten om kvinnans stora potential till njutning! Hur kan du veta allt detta utan att ha kommit i kontakt med begreppet tantra?

Kvinnans njutning är även din källa till njutning. Att vara den som framkallar sensationer kvinnan inte ens visste att hon kunde känna, får mannen att växa och känna lugn och tillfredsställelse.

Hej Visst ger det en fin känsla att ta del av kvinnans njutning. För egen del är det en absolut förutsättning att kvinnan njuter för att tjag ska bli kåt. Så för min är det uteslutet att att inte ha samtycke eller köp sex.

Men att kvinnan njuter missunnar jag henne inte men likväl avundsjuka att männen inte inte har samma möjlighet. En hemsk orättvisa!
Svar på tråden Tänk att få njuta sex som en kvinna.