• Anonym (hk)

när förlorade du oskulden?

efter en diskussion igår med kompisgänget om när man förlorade oskulen så slog tanken mig om när alla blev av med den och var? så känn dig fri att berätta om när och var du förlorade din! 

jag som bisexuell kille förlorade min som 15åring med min dåvarande flickvän hemma hos henne.
    18 när jag förlorade den med en kille jag raggade upp på en kryssning mellan Karlskrona-Polen. 

• Svar på tråden när förlorade du oskulden?
  • Anonym (Nightstride)

Jag var nog 22. Visst är det en fin och viktig resa att få påbörja, att lära sig att ha sex (för ingen är bra på det första gången). Men det är inget att stressa med. Jag är glad att jag inte hade det tidigare. 

Det finns ingen anledning att stressa med att ha sex bara för att kunna kryssa av det från listan. Bättre att vänta tills man kan ha det med en person som det är värt att påbörja resan med. Det är värt det, enligt min erfarenhet. 

• Anonym (Op)

Med en kompis stora syster. Jag var 17, hon var 25

• Anonym (Carola)

I baksätet på en Volvo 945 när jag var 16.

• nordas
    Anonym (itiswhatitis) skrev 2026-02-28 23:20:04 följande:

Som 11-årig kille av en pedofil i 40års åldern

Åkte förövaren fast? Hur har det påverkat ditt liv?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Lina)
    Anonym (-) skrev 2026-02-28 19:13:33 följande:

Vet inte då det inte hänt än. Lovar att säga om och när det händer.

Keep on dreaming
  • Anonym (Lina)

Jag var 17, han var 21, på tågluff.

• Anonym (Jama)

Jag blev av med oskulden ganska sent 17 år. 

Men jag har senare hjälpt minst 6 tjejer att förlora oskulden. Det känns speciellt att vara den mannen som tjejen har sitt första ligg med, och jag tror att alla tjejer kommer ihåg detta tillfälle. Jag hoppas att dom jag tog har ett fint minne av mig. 
    Kvinnor Kommer ni ihåg när ni förlorade oskulden?

• Anonym (LoL)

När jag snart skulle fylla 18 hemma hos min dåvarande kille

• Anonym (Lars)

1983 på en kursgård i Örebro. 
    .jag var nyss fyllda 18 och hon var betydligt äldre och några år över 50. 

• Anonym (Roine Roman)
    Anonym (Nightstride) skrev 2026-03-02 17:11:11 följande:

Jag var nog 22. Visst är det en fin och viktig resa att få påbörja, att lära sig att ha sex (för ingen är bra på det första gången). Men det är inget att stressa med. Jag är glad att jag inte hade det tidigare. 

Det finns ingen anledning att stressa med att ha sex bara för att kunna kryssa av det från listan. Bättre att vänta tills man kan ha det med en person som det är värt att påbörja resan med. Det är värt det, enligt min erfarenhet. 

Jag tycker tvärt om, att man ska ha sex med sig själv och andra i tidig ålder. När min dotter fyllde 15 gav jag henne ett paket kondomer och uppmuntrade henne att ha mycket sex. 

Det är ju skönt, det är lärorikt, man blir bättre på det. Varför låta bli?
Svar på tråden när förlorade du oskulden?