• Anonym (hk)

när förlorade du oskulden?

efter en diskussion igår med kompisgänget om när man förlorade oskulen så slog tanken mig om när alla blev av med den och var? så känn dig fri att berätta om när och var du förlorade din! 

jag som bisexuell kille förlorade min som 15åring med min dåvarande flickvän hemma hos henne.
    18 när jag förlorade den med en kille jag raggade upp på en kryssning mellan Karlskrona-Polen. 

• Svar på tråden när förlorade du oskulden?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anno nym)

Var det ingen som fick ont?

Jag visste ju inte riktigt hur man skulle göra så tryckte på med hela precis när den skulle in, när man egentligen kanske skulle tagit det lite lugnt.

• Anonym (Anna)
    Anonym (hk) skrev 2026-02-28 15:56:06 följande:
    när förlorade du oskulden?

efter en diskussion igår med kompisgänget om när man förlorade oskulen så slog tanken mig om när alla blev av med den och var? så känn dig fri att berätta om när och var du förlorade din! 

jag som bisexuell kille förlorade min som 15åring med min dåvarande flickvän hemma hos henne.
    18 när jag förlorade den med en kille jag raggade upp på en kryssning mellan Karlskrona-Polen. 

Jag var 19 år. ( kvinna)
  • Anonym (Carola)
    Sharpshooter skrev 2026-03-07 13:01:35 följande:
    Blir onekligen nyfiken,tyckte ni om det? Eller var det mer för killarna,och kompistryck?
    Ha ha..var spännade när man var 15, men inget jag är så stolt över idag. Ja, vi fick så vi klarade oss...ha ha...
  • Noname00
    Anonym (Carola) skrev 2026-03-13 23:03:24 följande:
    Ha ha..var spännade när man var 15, men inget jag är så stolt över idag. Ja, vi fick så vi klarade oss...ha ha...
    Vad fick ni? 🙂
  • Anonym (Ja)

Första gången när jag var 15 med en min dåvarande pojkvän. Hade längtat efter det länge och det var en jättebra upplevelse. Första gången med en tjej var jag 16 år, lite förbjudet när vi sov över hos en annan tjejkompis. Händer under täcket som var väldigt spännande. 

• Anonym (Roine Roman)

Första gången med en man har inte hänt än. Kanske med en kompis som slängt ut lite krokar. Med honom och hans fru i så fall.

• Anonym (Anno nym)
    Anonym (Ja) skrev 2026-03-14 19:49:55 följande:

Första gången när jag var 15 med en min dåvarande pojkvän. Hade längtat efter det länge och det var en jättebra upplevelse. Första gången med en tjej var jag 16 år, lite förbjudet när vi sov över hos en annan tjejkompis. Händer under täcket som var väldigt spännande. 

Vad gjorde ni på varandra? 🙂
  • Anonym (Anno nym)

Var det skänt för er alla första gången, eller fick ni lite ont eller blödde lite?

• Tobben
    Anonym (Anno nym) skrev 2026-03-19 15:00:40 följande:

Var det skänt för er alla första gången, eller fick ni lite ont eller blödde lite?

Lite ont gjorde det i början men det var mest skönt.
  • Anonym (Carola)
    Anonym (Anno nym) skrev 2026-03-19 15:00:40 följande:

Minns inte så bra....var full...ha ha. Första gången jag fick den i rumpan kändes konstigt.
Svar på tråden när förlorade du oskulden?