• Anonym (hk)

när förlorade du oskulden?

efter en diskussion igår med kompisgänget om när man förlorade oskulen så slog tanken mig om när alla blev av med den och var? så känn dig fri att berätta om när och var du förlorade din! 

jag som bisexuell kille förlorade min som 15åring med min dåvarande flickvän hemma hos henne.
    18 när jag förlorade den med en kille jag raggade upp på en kryssning mellan Karlskrona-Polen. 

• Svar på tråden när förlorade du oskulden?
  • Anonym (itiswhatitis)

Som 11-årig kille av en pedofil i 40års åldern

• AlienMomma

Med min dåvarande pojkvän som va 24 hemma hos han, jag skulle fylla 18 om nån månad.
     Min man förlorade oskulden när han var 12 och har legat med betydligt mycket mer människor än mig...jag har haft 3 sexuella partners utöver min man.

• Anonym (Felicia)

Som 16 åring 2009 med min första pojkvän som var 20 år 

• Noname00
    Poison82 skrev 2026-02-28 23:10:28 följande:

Jag var 16 år då. Väldigt kär och kändes rätt vilket det inte gjort med killarna jag haft innan. Gjorde skitont första 3 gångerna men sen bara skönt

Det var likadant för mig med min flickvän vi var 18 tror hon var oskuld inna, vet kunde inte köra missionären hon kved om att det gjorde ont innan ens fått in halva.

Då bytte vi så hon red, när hon sjönk ned så tryckta jag på lite lätt otroligt härlig känsla när hela försvann in i henne, minns den som idag.

Troddet var gummit som strulade lite i början för sen gick det utmärkt att köra misisonären.

• KimLinnefeldt

Jag var 16, det var med flickvännen Mia-Lena. Hon och jag hängde nog ihop mest för att båda ville göra sexdebut, andra känslor fanns inte så mycket. När vi legat ett par gånger gjorde vi slut, utan sorg. Men fin stund i hennes kompis flickrum medan fest pågick i huset.

• nordas

Har inte hänt, kommer ej heller att hända, är en av dem män som inte är intressant, inte ens som ung. Fyllde 54 samma dag som det var ett år efter skolskjutningen i Örebro.

• Tobben

16 första gången med en kille,  19 första gången med en tjej. 

• Anonym (Tangy lime)

15 första gången med en kille. Han var 18 och också oskuld.

17 första gången med en tjej. Hon var lika gammal.

• Anonym (Anonym)

Inte hänt än tyvärr. Kvinna och närmare 30.

• Anonym (Nightstride)

Jag var nog 22. Visst är det en fin och viktig resa att få påbörja, att lära sig att ha sex (för ingen är bra på det första gången). Men det är inget att stressa med. Jag är glad att jag inte hade det tidigare. 

Det finns ingen anledning att stressa med att ha sex bara för att kunna kryssa av det från listan. Bättre att vänta tills man kan ha det med en person som det är värt att påbörja resan med. Det är värt det, enligt min erfarenhet. 

• Anonym (Op)

Med en kompis stora syster. Jag var 17, hon var 25

• Anonym (Carola)

I baksätet på en Volvo 945 när jag var 16.

• nordas
    Anonym (itiswhatitis) skrev 2026-02-28 23:20:04 följande:

Som 11-årig kille av en pedofil i 40års åldern

Åkte förövaren fast? Hur har det påverkat ditt liv?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Lina)
    Anonym (-) skrev 2026-02-28 19:13:33 följande:

Vet inte då det inte hänt än. Lovar att säga om och när det händer.

Keep on dreaming
  • Anonym (Lina)

Jag var 17, han var 21, på tågluff.

Svar på tråden när förlorade du oskulden?