• Anonym (Anonym)

Tröja för 2200 SEK är den snygg? - (BILD)

Tja

Tycker ni att denna tröja är snygg?

Tänkte ha på mig den till vardags

• Svar på tråden Tröja för 2200 SEK är den snygg? - (BILD)
  • Anonym (Anonym)

Större bild här:

• Anonym (K)

Skulle inte tittat 2 ggr på den. Ser typ ut som en del av en arbetsuniform, typ Schenker eller Postnord eller nåt. Men inte ful heller, tycker du den är fin så kör på bara

• Anonym (Tina)

Det ser ut som att man skulle frysa om magen om man gick ut i en så kort och vid jacka. Men det beror ju lite på vilken kroppstyp man har. Många plagg sitter bättre på en mer genomsnittlig kropp än på en fotomodell.

• Anonym (Yen)

Inget speciellt eller minnesvärt utan ser ut som en helt vanlig fleece som ingen kommer att titta extra på. Onödigt således att betala så mycket.

Dessutom så är tröjan slutsåld så du kommer inte få köpa den ändå. Methinks bluff om denna tråd.

• Anonym (Fille)

Bortkastade pengar att betala för märket. En likadan kan du hitta nån annanstans typ Jula eller liknande. Bara pilla loss märket om du inte vill avslöja var du köpt den.
    Såna där hittar du på marknader i Europa för 150, direkt från något asiatiskt land där 13 åringar sytt ihop den.
    Tillräckligt snygg för att hugga ved i på landet iofs men skulle aldrig ha den i stan, ser luffigt ut.

• Anonym (Frida)

Jag brukar gilla Lacoste men det där ser mest bara ut som något man kunde hitta i vilken lågprisbutik som helst. Hade det inte varit för loggan hade jag trott att tröjan kom från Jula.

Men den är ju ändå slutsåld så hittar du den inte i någon annan butik så får du väl se det som om du sparade 2500 kr till något roligare.

• Trent

Fortfarande ett fan av plasttröjor. Charmigt. Skaffa dig en rejäl ulltröja istället.

• Anonym (Sara)

Nej den var inte snygg. Ser ut som en vanlig typisk fleecejacka. Har sett liknande för några hundralappar. Skulle aldrig betala mer än 500 för den. Men sedan så bryr jag mig heller inte om märkeskläder. 

• Mentat
    Anonym (Fille) skrev 2026-03-07 10:00:36 följande:

Bortkastade pengar att betala för märket. En likadan kan du hitta nån annanstans typ Jula eller liknande. Bara pilla loss märket om du inte vill avslöja var du köpt den.
    Såna där hittar du på marknader i Europa för 150, direkt från något asiatiskt land där 13 åringar sytt ihop den.
    Tillräckligt snygg för att hugga ved i på landet iofs men skulle aldrig ha den i stan, ser luffigt ut.

Det finns ingen övre prisgräns för någonting, det går alltid att hitta folk med mer pengar än förstånd.
Svar på tråden Tröja för 2200 SEK är den snygg? - (BILD)