• Anonym (Nära släkt med just en sån)

Mest för män: Catgirls? Ok med sånt eller ej?

Det här är mest riktat till män. Kvinnor som identifierar sig som katt. Leker katt, kattöron, svans. Totalt oanställningsbar och arbetsskygg, vill vara hemma och leka katt. Spela tv-spel, klä sig i gulliga kläder, inte skaffa barn, inte göra hushållssysslor utan en slags total lättja där hon tillåts och uppmuntras i sin katt-identitet. Behöver bli försörjd både ekonomiskt, med uppmärksamhet, socialt och tar inte ansvar för att en katt kan inte ta ansvar. Finns även i hundvariant. Det är ytterst fringe och ovanligt men existerar. Blandning av kink och identitet vill jag hävda. Är den här livsstilen något du hade varit ok med att försörja? För det krävs.

• Svar på tråden Mest för män: Catgirls? Ok med sånt eller ej?
  • Mentat
    Anonym (Nära släkt med just en sån) skrev 2026-03-29 19:18:09 följande:
    Mest för män: Catgirls? Ok med sånt eller ej?

Det här är mest riktat till män. Kvinnor som identifierar sig som katt. Leker katt, kattöron, svans. Totalt oanställningsbar och arbetsskygg, vill vara hemma och leka katt. Spela tv-spel, klä sig i gulliga kläder, inte skaffa barn, inte göra hushållssysslor utan en slags total lättja där hon tillåts och uppmuntras i sin katt-identitet. Behöver bli försörjd både ekonomiskt, med uppmärksamhet, socialt och tar inte ansvar för att en katt kan inte ta ansvar. Finns även i hundvariant. Det är ytterst fringe och ovanligt men existerar. Blandning av kink och identitet vill jag hävda. Är den här livsstilen något du hade varit ok med att försörja? För det krävs.

Spontant låter det som en person med psykiska problem. Något att hålla sig långt borta från oavsett.
  • Anonym (mm)

Det är inte direkt en stor grupp av kvinnligt kön som lever på detta vis. Lite märkligt att ta ställning till enstaka fall där det tydligt finns problem.

• Anonym (Hm)

Kan inte vara så vanligt detta.

• Anonym (Kenneth)

Har sett en dokumentär om detta och det syntes tydligt att det fanns problematik bakom detta beteende av diverse psykisk ohälsa 

Jag hade övervägt att köra in en sån tjej till psyk och springa fort som fan.åt andra hållet 

Finns ingen frisk man som tar i såna tjejer med tång ens...och det är ett problem...tjejerna råkar med största sannolikhet riktigt illa ut med män som snabbt utnyttjar situationen

Anonym (mm) skrev 2026-03-29 20:15:38 följande:

Det är inte direkt en stor grupp av kvinnligt kön som lever på detta vis. Lite märkligt att ta ställning till enstaka fall där det tydligt finns problem.

Tillräckligt stor grupp för att jag skall bara släkt med just en sån. Vad jag är orolig för är vad som händer när hon inte är söt längre och män tröttnar. Jag tror det handlar mycket om att slippa växa upp?
  • Anonym (Hmhm)
    Anonym (Nära släkt med just en sån) skrev 2026-03-30 12:38:58 följande:
    Tillräckligt stor grupp för att jag skall bara släkt med just en sån. Vad jag är orolig för är vad som händer när hon inte är söt längre och män tröttnar. Jag tror det handlar mycket om att slippa växa upp?
    Finns det ens män som tycker att ett sånt psykfall är söt ??? Va, finns inget sött i detta,  så beror det på att även mannen har kraftig psykisk ohälsa. Svårt att se att en så pass sjuk person kunna försörja ens sig själv.

Kör hennne till akutpsyk så hon får vård.
  • Anonym (Kenneth)
    Anonym (Nära släkt med just en sån) skrev 2026-03-30 12:38:58 följande:
    Har sett en del diverse dokumentärer om olika liknande fetischer eller vad man ska kalla det ,  blöjor, nallar, cosplay,  nappar, hästansikten och käpphästar, katter och hundar och you name it...

Rätt många medverkande psykologer var enig om att detta inte är ett friskt beteende och många av tjejerna som berättade om sina liv hade NPF-diagnos i grunden med autism som utmärkande drag . 

Detta handlar inte om varken sex eller söthet eller ovilja att växa upp utan om psykisk ohälsa och oförmågan att vara vuxen  i många fall.  
    Anonym (Kenneth) skrev 2026-03-30 17:41:31 följande:
    Har sett en del diverse dokumentärer om olika liknande fetischer eller vad man ska kalla det ,  blöjor, nallar, cosplay,  nappar, hästansikten och käpphästar, katter och hundar och you name it...

Rätt många medverkande psykologer var enig om att detta inte är ett friskt beteende och många av tjejerna som berättade om sina liv hade NPF-diagnos i grunden med autism som utmärkande drag . 

Detta handlar inte om varken sex eller söthet eller ovilja att växa upp utan om psykisk ohälsa och oförmågan att vara vuxen  i många fall.  
    Hon har adhd som diagnos. Ett kort tag i gymnasiet och lite efter tjänade hon pengar på Onlyfans med den fetischen som tema men det verkar som hon tycker att när hon har sambo så behöver hon inte tjäna pengar längre. Nu är ju det bättre att inte göra porr än att göra porr men det verkar som att hon som katt tycker att porr eller sambo är hur man lever om man identifierar sig som katt.

Då var det mer cosplay och hon betedde sig mer normalt. Gick i normala kläder till vardags, kattöron, men inte i fetischkläder. Nu är det mer och mer katt.
  • Anonym (Hmhm)
    Anonym (Nära släkt med just en sån) skrev 2026-03-30 19:39:50 följande:
    Hon har adhd som diagnos. Ett kort tag i gymnasiet och lite efter tjänade hon pengar på Onlyfans med den fetischen som tema men det verkar som hon tycker att när hon har sambo så behöver hon inte tjäna pengar längre. Nu är ju det bättre att inte göra porr än att göra porr men det verkar som att hon som katt tycker att porr eller sambo är hur man lever om man identifierar sig som katt.

Då var det mer cosplay och hon betedde sig mer normalt. Gick i normala kläder till vardags, kattöron, men inte i fetischkläder. Nu är det mer och mer katt.
    Är sambon lika sjuk? Vilket djur är hen? Kan hon prata eller jamar hon bara?
    Anonym (Hmhm) skrev 2026-03-30 19:44:48 följande:
    Är sambon lika sjuk? Vilket djur är hen? Kan hon prata eller jamar hon bara?
    Nej, han är något slags ingenjör? Något med stålvajrar och matematik. 
  • Anonym (Hmhm)
    Anonym (Nära släkt med just en sån) skrev 2026-04-02 01:29:19 följande:
    Kan hon prata?
  • beli
    Anonym (Nära släkt med just en sån) skrev 2026-04-02 01:29:19 följande:
    Hur går det till på släktmiddagar och andra sammankomster?
Svar på tråden Mest för män: Catgirls? Ok med sånt eller ej?