Skilsmässo kaos
sedan 2 månader tillbaka drygt så är jag i en skilsmässa. Det är helt och hållet mitt fel och det är jag som har gjort saker i vårat förhållande som ledde till detta.
vi har två gemensamma barn , en på 9 månader och en på snart 5 år.
då jag inte har fått tillgång till mitt nya boende än så är det väldigt svårt hemma , mycket tjafs och diskussioner om framtiden.
hon är fortfarande mammaledig och kommer att vara det ett par månader till.
jag har en liten fundering som stör mig lite?
när jag flyttar om 1 månad så vill hon endast att jag har varannan helg med båda barnen, dels för att hon är mammaledig och för att barnen inte ska behöva vara iväg från sin mamma och förlora den kontakten.
men jag försöker att stå på mig och kräver varannan vecka. den äldsta har hon börjat fundera på att gå med på varannan vecka. men inte den yngsta på 9 månader.
så min fråga och fundering är, har jag någon rätt till att ha båda mina barn varannan vecka ? Hon ammar inte , och jag får då helt enkelt vara pappaledig varannan vecka när jag har barnen men det är jag villig till. men allt jag får som svar är att den yngsta är för liten.
hennes alternativ är att jag isåfall är pappaledig 100% så hon får börja jobba , jag har den yngsta endast dagtid, men på eftermiddagen när hon slutar jobbet så vill hon hämta den yngsta och sedan lämna till mig på morgonen innan jobbet.
snälla hjälp mig.