Gnäll på nedtummar
Ni som gnäller på nedtrummar, vad är erat problem? Hur lättkränkta är ni? Ser nästan alltid någon som ifrågasätter tummen ner i varenda inlägg i en diskussion.
Ni som gnäller på nedtrummar, vad är erat problem? Hur lättkränkta är ni? Ser nästan alltid någon som ifrågasätter tummen ner i varenda inlägg i en diskussion.
Jag tar aldrig åt mig av tumme ner. Jag förstå att människor tänker olika. Däremot blir jag lite förvånad ibland. Någon skulle kunna fråga vad vi gillar att göra på sommaren. Då skulle jag kunna svara att jag gillat att åka till mitt landstället och på det få en tumme ner på den kommentaren. Den tummen förstår jag inte, för enligt mig har den ingen funktion. Men bryr mig gör jag inte.
Jag tar aldrig åt mig av tumme ner. Jag förstå att människor tänker olika. Däremot blir jag lite förvånad ibland. Någon skulle kunna fråga vad vi gillar att göra på sommaren. Då skulle jag kunna svara att jag gillat att åka till mitt landstället och på det få en tumme ner på den kommentaren. Den tummen förstår jag inte, för enligt mig har den ingen funktion. Men bryr mig gör jag inte.
Det finns ju en del som tummar kan se okey ut och som rasism och andra hemskheter.
Där det bara ser ut som komik är när det är såna som vill fly verkligh4eten och så kommer någon och påminner dom och så haglar tummarna in.
Extra tragiskt blir det när vi har dom som blir upprörda fakta inte håller med dom.
Men sett detta om användare och en som de alltid ger sig på i politiktrådarna och får sällan mindre än 4 tummar ned på varje inlägg.
Men såklart, hen har klätt av dom massor av ggr med fakta, så förstår det är jobbigt för dom.
Men att de inbillar sig en tumme ned skulle vara annat än komik, sånt är intressant att iakttaga och att de på riktigt tror någon går på det.
Vi hade ju det i "vad gjorde vi för mat." eller vad den nu heter, där kom en och gav vart enda inlägg en tumme ned, var så malplacerat att vi var flera som började roa oss åt detta.
Den anonyma användaren smet ut genom bakdörren kort efter vårt häcklande över den tokiga.
Vi hade ju det i "vad gjorde vi för mat." eller vad den nu heter, där kom en och gav vart enda inlägg en tumme ned, var så malplacerat att vi var flera som började roa oss åt detta.
Den anonyma användaren smet ut genom bakdörren kort efter vårt häcklande över den tokiga.
Det är en oerhört bra fråga.
Misstänker ingen kommer och svarar på den dock :/
Men vore intressant och höra vad som triggar beteendet.(Pratar nu inte om vedervärdiga beteenden som brott, rasism och andra hemska saker mot andra människor, för där kan det vara berättigat med en tumme ned.)
Det är en oerhört bra fråga.
Misstänker ingen kommer och svarar på den dock :/
Men vore intressant och höra vad som triggar beteendet.(Pratar nu inte om vedervärdiga beteenden som brott, rasism och andra hemska saker mot andra människor, för där kan det vara berättigat med en tumme ned.)
Kunde inte bry mig mindre, men man undrar ju varför en del verkar vara här endast för att gå in i alla trådar och trycka "tumme ner", på alla inlägg?
De skriver nog inte ens något i några trådar heller kan jag tänka mig. De måste ha ett fantastiskt liv med denna lycka att få göra det. Om de mår bättre av det är det väl bra.
Men saken är ju den och när någon trycker tumme ned och av ingen som helst anledning, så blir det till komik istället och varje gång det sker mig så flinar jag och tänker att de har nog inte det lätt.(Dom ggr jag ens ser det får jag tillägga då, för jag tittar sällan och det faller bort dessa tummar ned och upp.)
Jag tror inte alls det handlar om att de försöker irritera, utan jag tror det har med och göra med en svår frustration att det finns andra som tar fram korrekt saklighet och fakta, för det är i sina ämnen som de haglar in.
Sen inbillar dom sig att detta ska göra någon arg eller irriterad, fascinerande.
Men det finns många typer av inlägg, en del triggas bara av en användares existens och det är ju rätt tragiskt faktiskt.
Och sen som jag sagt innan, tumme ned kan vara befogad vid hemskheter mot andra människor, i form av ord och handlingar och där kan det vara befogat med en tumme ned.
Dock används den i de trådar jag är i främst för att "visa" missnöje att någon kom med saklighet och fakta, och där blir det hysteriskt komiskt faktiskt.