Våga eller inte?
Har känt en man i snart ett års tid. Vi har sett varandra via videosamtal och bilder men aldrig träffats. Haft intensiv kontakt med samtal varenda dag.
Anledningen till att vi inte träffats är pga att han levt i ett förhållande.
För några månader sedan blev jag kontaktad av hans flickvän och det visade sig att jag och hon inte var de enda kvinnorna i hans liv - han hade flera som han träffade.
Han avföljde mig på alla sociala medier och ville att jag skulle göra detsamma.
Vi avbröt kontakten då han behövde reda ut sitt förhållande. Dock hörde han av sig efter 3 veckor.
Nu är det tänkt att vi ska ses och han planerar endast att besöka mig men bjuder inte mig till honom. Det skiljer ett antal mil mellan oss.
Jag känner mig lite osäker på om han endast har mig eller om han ev har förhållandet kvar och om det kanske finns ytterligare fler kvinnor i bild.
Har varken lust att dela en man med flera eller vara den som blir lurad.
Jag är intelligent, snygg, någorlunda ung men alldeles för snäll. Vet att jag kan få andra och behöver inte vänta på en man med hög titel och som är i pensionsåldern om något år.
Vågar man lita på en sådan person som är en kvinnokarl? Han har även sådant yrke att han ofta är i andra länder? = träffar andra kvinnor.
Hade ni vågat inleda något med en sådan man?